جعبه کارتن در جنوب تهران ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Carton box-1
Carton box-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



جنوب تهران بزرگترین بخش پایتخت است. که شامل منطقه آن نیز میشود . بیشتر ساکنین آنرا سطح متوسط جامعه تشکیل میدهند . جنوب تهران همچنین بعنوان قدیمی ترین بخش تهران در کنار مرکز تهران شناخته میشود چرا که شهر تهران در گذشته محدود به اراضی جنوب تهران امروزی میشده است. و شکل گیری پایتخت نیز از همین ناحیه آغاز شده است. . امروزه همزمان با گسترش امکانات شهری در پایتخت و وفور وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس ، مترو و brt در جنوب تهران ، اتصال آن به محله های

از مناطق سنتی تهران که بازارچه شاپور و آب میوه فروشی های آن بسیار مشهور می شود. این منطقه که در زمان پهلوی به دلیل پسر شاه نامگذاری شده است. پس از انقلاب اسلامی به وحدت اسلامی تغییر نام داد. در این خیابان شما اداره مرکزی آگاهی و مرکز پوست رازی را مشاهده می کنید. دسترسی به این خیابان بسیار ساده می باشد و شما می توانید از طریق اتوبوس و تاکسی ها به این منطقه دسترسی داشته باشید.

این منطقه با مساحتی بالغ بر کیلومتر مربع در جنوب غربی تهران قرار دارد و با شهرستان های قدس ، شهریار و اسلامشهر همسایه است. . اغلب مساحت منطقه به امور صنعتی ، انبارداری و حمل و نقل اختصاص یافته است. . این منطقه دارای محله است. که عبارتند از :


کارتن سازی گلبرگ ، آماده خدمت‌رسانی به تولید کنندگان محترم با نازلترین قیمت می‌ باشد. برای محاسبه ورق به کار رفته برای تولید کارتن در کارتن سازی گلبرگ باکس از فرمول زیر است.فاده می شود : طول کارتن × عرض کارتن × قیمت ورق خام کارتن = قیمت ورق کارتن .آیا کارتن سازی گلبرگ باکس از شهرستان ها سفارش قبول می کند؟

ماشین آلاتی مثل: انواع دستگاه دایکات ( پینگ پنگی، فکی و روتاری)، دستگاه چاپ فلکسو، دستگاه خط و چاک و برش، تسمه کش، منگنه زن، دستگاه لمینت ساز میتوانند از ماشین آلاتی باشند که مورد نیاز یک کارتن سازی میباشد. شما میتوانید برای آشنایی با راه اندازی یک کارتن سازی و انواع دستگاه های آن مقاله زیر را مطالعه کنید.

هنگام ثبت سفارش در کارتن سازی باید موارد مانند ابعاد محصول(طول، عرض، ارتفاع) ، مدل جعبه ، نوع چاپ ، نوع پوشش ، تعداد تیراژ جعبه برای ثبت سفارش کارتن بسته بندی بصورت دقیق مشخص شود. .قیمت کارتن در گلبرگ باکس چطور محاسبه می شود؟



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در جنوب تهران