کارتن بسته بندی در جنوب تهران ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



از محله های منطقه تهران که پیرامون یکی از امامزاده های مشهور تهران ایجاد شده و قدمتی بیش از ۵ سال را دارد. پیش از این که ساخت و ساز در این منطقه آغاز شود بیشتر تهرانی ها به منظور کشاورزی و اداره باغ ها به این منطقه مراجعه می‌کردند. امروز سه راه آذری نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده و تهرانی ها آن را به عنوان یکی از مراکز خرید در جنوب شهر می شناسند که قیمت های بسیار خوبی را برای خریداران ارائه می دهد. از نکات منفی در مورد سه راه آذری بحث کم بودن امکاناتی مانند مدرسه های مناسب می باشد که چند وقت اخیر برای بسیاری از ساکنان این مشکل آفرین بوده است.

به واسطه داشتن بافت قدیمی و نیاز به نوسازی در جنوب تهران و نیاز به بازسازی این بافت ، تعداد املاک کلنگی و مالکان مایل به مشارکت و نوسازی ساختمان ها روز به روز افزایش میابد . برای آشنایی با برترین سازندگان جنوب تهران و یافتن خانه های کلنگی در این بخش از تهران به صفحه اصلی سایت مراجعه فرمایید . 

با است.فاده از اطلاعات سایت تریپ باما در مورد جاهای دیدنی، جاذبه های گردشگری، رستوران ها، هتل ها، خانه های سنتی، اقامتگاه های بوم گردی و مراکز خرید هر شهر می تونین جرات سفر به مقاصد بکر رو پیدا کنین تا جایگزین مقاصد تکراری مثل


صنعت کارتن سازی بسته بندی و چاپ به طور کلی میتواند فرآیند های تولید پک های کارتنی و مقوایی و مراحل چاپ آنها را عنوان کرد که برای طراحی و تولیدشان از دستگاه های مختلف است.فاده میشود، که هر یک از این دستگاه ها برای راه اندازی خط تولید یک کارخانه کارتن سازی ضروری میباشد.

بعضی از افراد به دنبال کارتنهای فروشی ارزان قیمت هستند، غافل از این که است.فاده از یک کارتن بسته بندی ارزان و بی کیفیت برای نگهداری یا ارسال یک کالای با ارزش کاری بسیار اشتباه بوده و در دراز مدت  منجر به خسارات فراوانی خواهد شد.

-چاپ فلکسو یک فرایند چاپ به وسیله یک صفحه انعطاف پذیر بنام کلیشه چاپ است. که خود کلیشه از جنس ژلاتین بوده که عمل چاپ را انجام میدهد. قیمت کلیشه چاپ با مقدار ژلاتین مصرفی و تعداد رنگ های مصرف شده محاسبه می شود و در تعریف کلی از چاپ فلکسو می توان گفت چاپ مستقیم بر روی کارتن است..



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در جنوب تهران