جعبه کارتن در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Carton box-1
Carton box-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



اگر هنوز درمورد سکونت یا سرمایه‌گذاری در شهر جدید اندیشه تردید دارید، پیشنهاد می‌کنیم زمانی را برای بازدید از مناطق مختلف شهر جدید اندیشه اختصاص دهید. مسأله بسیار مهمی که توجه شما را جلب خواهد کرد آب و هوای بسیار خوش شهر اندیشه خواهد بود؛ همینطور آرامش حاکم بر منطقه،‌ بافت شهری و وضعیت فرهنگی مناسب شهر اندیشه، امکانات رفاهی موجود در شهر جدید اندیشه و وجود خانه‌هایی با معماری زیبا و مهندسی ساز به طور حتم نظرتان را جلب خواهد کرد و شما در این زمینه به اطمینان خواهید رسید.

این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.


ماشین آلاتی مثل: انواع دستگاه دایکات ( پینگ پنگی، فکی و روتاری)، دستگاه چاپ فلکسو، دستگاه خط و چاک و برش، تسمه کش، منگنه زن، دستگاه لمینت ساز میتوانند از ماشین آلاتی باشند که مورد نیاز یک کارتن سازی میباشد. شما میتوانید برای آشنایی با راه اندازی یک کارتن سازی و انواع دستگاه های آن مقاله زیر را مطالعه کنید.

بسته بندی کارتنی تقریباً از زمان پیدایش کاغذ و مقوا شکل گرفت و مراحل پیشرفت را شروع به طی کردن کرد.نخستین تمدنی که اقدام به تولید کاغذ کرد را می توان چینی ها دانست.چینی ها توانستند در قرن ششم کارخانه کاغذسازی تاسیس کنند و از این بابت سردمدار هستند،بعدها اعراب صنعت کاغذ را تا حدود زیادی پیشرفت دادند.با گسترش کارخانه های 

کارخانه کارتن سازی گلبرگ با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و گردآوری کادر فنی مجرب به عنوان تولیدکننده کارتن های با کیفیت شناخته شده است.. این کارتن سازی در راستای ارائه خدمت مطمئن به مشتریان خود مجوزهای لازم جهت فعالیت را از سازمان های مربوطه دریافت کرده است.. همچنین مجموعه گلبرگ باکس هدف خود را تمرکز بر اجرای خواسته های مشتریان و افزایش رضایتمندی آن ها، ارتقا سطح کیفیت کارتن ،بهبود مداوم مدیریت کیفیت و دستیابی به حداقل ضایعات، ضمانت انجام تعهدات در مقابل خریدار در حداقل زمان جهت خلق ارزش، تعهد و وفاداری (کارکنان، مشتریان) و توجه به شایسته سالاری قرار داده است..



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر جدید اندیشه