فوم بسته بندی در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Foam packaging-1
Foam packaging-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..

فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.


آیا فروشنده فوم بسته‌بندی هستید؟ آیا به دنبال مرکز فروش عمده انواع فوم با قیمت ارزان هستید؟ آیا علاوه بر قیمت ارزان، رضایت مشتریان نیز برایتان مهم است.؟ بهترین راه برقراری ارتباط مستقیم با تولید کننده است.. شما به‌عنوان فروشنده باید اول‌ازهمه وجود واسطه‌گران را حذف کنید. سپس با برقراری ارتباط مستقیم به بالاترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت فوم بسته‌بندی دسترسی پیدا خواهید کرد.

مجموعه تولیدی صنعتی دنافوم با تولید قطعات فومی پاسخگویی مناسب در زمینه صنایع کفپوش تاتامی، کفپوش لاستیکی و گرانولی، ورق فوم eva ، ورق فوم صنعتی و خرج کار و تی ، فوم رول ، فوم گلسازی بلندر، انواع مت یوگا، است.پ ورزشی، تخته شنا، کفپوش مهد کودک، فوم بسته بندی ، فوم قطعه سازی، فوم قطعات صنایع خودرو سازی و نظامی و ده ها مدل فوم می باشد.

فوم بسته بندی از فوم با کیفیت EVA تولید می شود که یک محافظت عالی برای محصولات فراهم می کند و خیالتان را از بابت ترس کاهش میزان فروش بخاطر محموله های آسیب دیده راحت می کند. آسیب دیدن محصولات به هنگام جابجایی یک کابوس برای فروشندگان است.. فوم با کیفیت می تواند به عنوان یک ضربه گیر عمل کند و محصولات را در برابر ضربه و سقوط محافظت کند. از مزایای این فوم در کنار محافظت از محصول، اعتباری است. که به برند شما اضافه می کند.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه