ظروف بسته بندی در اسلامشهر ( فروش )

Packaging containers-1
Packaging containers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شهر اسلامشهر تپه سفید گلدسته میباشد که قدمت تاریخی و اسلامی دارد و به عنوان یک آثار ملی به ثبت رسیده و محل قرارگیری این آثار این اثر تاریخی در بخش چهاردانگه در جنوب غربی روستای گلدسته شهرستان اسلامشهر قرار دارد.

شهریاریها :  به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش وپرورش شهرستان شهریار مدرسه شاهد حضرت زینب (س)این شهرستان در زمینه های مختلف تربیتی وآموزشی موفق به کسب رتبه اول در بین مدارس شاهد مناطق بیست گانه شهرستان های است.ان تهران شد . به نقل ازکارشناسی امور شاهدو ایثار گران ومدیراین واحد آموزشی ،این توفیق پس از ارزیابی […]


شرکت تیک صنعت پلاست طراح، یکی از بهترین سازندگان ظروف نگهداری مواد شیمیایی است. که فعالیت خود را از سال شروع کرده و با طراحی و تولید ظروف پلاستیکی آن را گسترش داده است.. این شرکت که دارای ماشین های مجهزی همچون ماشین های پلاستیک و قالب سازی می باشد که باعث شده است. بتواند با کیفیت ترین ظروف را به صنایع تولیدی رنگ و مواد شیمیایی عرضه کند.

یکی از مهمترین پرسش هایی که برای خریداران ظرف های بسته بندی همواره مطرح است. این است. که قیمت این ظرف ها به چه صورت بوده و چگونه تعیین می شود. به طور کلی نمی توان یک قیمت مشخص و معین را برای این ظروف بیان نمود. چرا که قیمت ها همواره نوسانی بوده و در حال فراز و فرود هستند.

گروه صنعتی ری پلاستیک، یکی از بهترین تولیدکنندگان صنایع بسته بندی رنگ است. که با بهره مندی از مواد اولیه درجه یک و تکنولوژی روز دنیا، با سابقه ای ساله در این حوزه فعالیت داشته و همواره اصول فنی مهندسی را در برنامه تولید خود به کار بسته است.. این شرکت که از ماشین آلات تزریق برخوردار است.، ظروف با کیفیت و دوام بالا را جهت بسته بندی مواد شیمیایی و رنگ تولید می نماید.



( فروش ) های دیگر در اسلامشهر