کارتن بسته بندی در اسلامشهر ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



گروه حوزه و دانشگاه : معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور گفت با سیستم یکسا‌ن‌سازی شهریه‌ دانشگاه پیام نور دوره‌های رسمی با افزایش ۵ درصدی و دوره‌های فراگیر با کاهش شهریه رو‌به‌رو شده‌اند. فرشاد ابراهیم‌پور معاون اداری‌و‌مالی دانشگاه پیام‌نور گفت: بر اساس مصوبات هیئت‌امنای دانشگاه پیام‌نور، شهریه‌های این دانشگاه هر ساله‌ با افزایش حدود […]

  حضرت امامزاده عقیل (ع)از نوادگان حضرت عباس بن علی بن ابی طالب (ع) است. .بقعه او در خیابان شهید مدنی اسلام شهر واقع شده است. .بنای بقعه در مساحتی حدود متر مربع قرار دارد .پلان بنا مستطیل شکل دارای گنبدی خشتی است. .نمای بیرونی بقعه با کاشیهای معرق آبی ،زرد و فیروزه ای رنگ پوشیده شده و بر روی کاشیها کتیبه های زیادی به خط کوفی و نستعلیق کتیبه های زیادی به خط کوفی و نستعلیق وجود دارد .ضریح مشبک روی مرقد درسال در اصفهان ساخته شده و در حرم مطهر نصب گردیده است. . اصالت بنای بقعه به دوره صفویه باز می گردد و در دوره های قاجاریه و معاصر نیز مورد مرمت قرار گرفته و قسمتهایی به آن افزوده شده است. .نام این بقعه در فهرست آثار تاریخی میراث فرهنگی است.ان تهران به ثبت رسیده است.

سافت اینجا اولین دایرکتوری جامع صنعت انفورماتیک ایران است. که با هدف معرفی همه ارکان و ابعاد انفورماتیک ایران شامل محصولات و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری، رزومه شرکت های فعال این حوزه و معرفی کارفرمایان شاخص راه اندازی شده است..


سپس این الیاف خشک می شود تا تخته کاغذ جامد مورد نیاز را بدست آورید. پوشش با مواد ضد آب و سپس تخته کاغذ خشک با عبور از بین غلتک هایی که پلی اتیلن مذاب را روی صفحه کاغذ می پوشاند ، تحت فرایند افزودن پوشش ضد آب قرار می گیرد. این فرآیند برای چندین بار تکرار می شود تا اینکه یک لایه ضخیم از پلی اتیلن در بالای مقوا ایجاد می شود. این فیلم به عنوان لایه ضد آب عمل خواهد کرد.

ماشین آلاتی مثل: انواع دستگاه دایکات ( پینگ پنگی، فکی و روتاری)، دستگاه چاپ فلکسو، دستگاه خط و چاک و برش، تسمه کش، منگنه زن، دستگاه لمینت ساز میتوانند از ماشین آلاتی باشند که مورد نیاز یک کارتن سازی میباشد. شما میتوانید برای آشنایی با راه اندازی یک کارتن سازی و انواع دستگاه های آن مقاله زیر را مطالعه کنید.

جعبه مقوایی دو جداره از دو ورق مقوایی موج دار و سه ورق مقوایی صاف تشکیل شده است. به طوری که در بالا و پایین و بین ورق های موج دار، از ورق صاف است.فاده شده است.. این جعبه ها بسیار محکم بوده و به دلیل است.حکام بالا برای جا به جایی اجسام سنگین مناسب می باشد. نوعی از جعبه های دو جداره با است.حکام ویژه برای صادرات و ارسال اجسام سنگین است.فاده می شود. در تولید کارتنهای بسته بندی با افزودن ورق موج دار و ورق صاف، مقوای سه، پنج و هفت جداره نیز تولید می شود. از این جعبه ها در موارد خاص و برای بسته بندی کالاهای سنگین و ارزشمند است.فاده می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در اسلامشهر