ظروف بسته بندی در بهارستان ( فروش )

Packaging containers-1
Packaging containers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (

مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.

در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.


علاوه بر این بحث ضد باکتری بودن برخی از این ظرف ها نیز مطرح می شود که مشخصه ی بسیار مهمی برای بسته بندی برخی ظرف ها به شمار می آید. برای مثال ظرف هایی که به منظور بسته بندی برای برخی داروها مورد است.فاده قرار می گیرند می بایست حتما دارای این مشخصه بوده و ضدباکتری باشند. مورد دیگری هم که در این زمینه مطرح می شود این است. که پلاستیک ها می توانند هم به صورت شفاف و هم به صورت غیر شفاف تولید شده و مورد است.فاده قرار بگیرند.

شركت حميد صنعت فرد، یکی از بهترین سازندگان ظروف نگهداری مواد شیمیایی است. که انواع قالب ها و قطعات صنعتی را با دستگاه های تزریق خود طراحی و تولید می نماید. این شرکت که دارای سابقه ای ساله است.، یکی از برندهای مطرح در این صنعت شناخته می شود که همواره به صورت تخصصی قطعات و مجموعه‌های دقیق و پیچیده را تولید می‌نماید.

گروه صنعتی ری پلاستیک، یکی از بهترین تولیدکنندگان صنایع بسته بندی رنگ است. که با بهره مندی از مواد اولیه درجه یک و تکنولوژی روز دنیا، با سابقه ای ساله در این حوزه فعالیت داشته و همواره اصول فنی مهندسی را در برنامه تولید خود به کار بسته است.. این شرکت که از ماشین آلات تزریق برخوردار است.، ظروف با کیفیت و دوام بالا را جهت بسته بندی مواد شیمیایی و رنگ تولید می نماید.



( فروش ) های دیگر در بهارستان