فوم بسته بندی در بهارستان ( فروش )

Foam packaging-1
Foam packaging-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (

تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.


ما به‌عنوان تولید کننده مطرح فوم برای بسته‌بندی تمایل به جلب رضایت مشتریان و عرضه محصولات باکیفیت هستیم. به همین دلیل همیشه بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه را در ساخت فوم بسته‌بندی است.فاده کرده‌ایم. چنانچه شما لیست محصولات موردنیاز فروشگاه خود را آماده کرده‌اید، می‌توانید با کارشناس فروش شرکت ارتباط برقرار کنید. شما با حذف واسطه‌گر خیلی راحت می‌توانید سود خود از کار را افزایش دهید. با افزایش سود نیز درآمد ماهانه شما رشد خواهد کرد. همیشه در خرید عمده به معتبر بودن شرکت تولیدی دقت کنید.

رعایت است.انداردهای بین‌المللی در تولید فوم بسته‌بندی بسیار اهمیت دارد. پس از ثبت سفارش، کارشناس فروش پیش‌فاکتور برای شما آماده کرده و از طریق شبکه‌های ارتباطی پیش‌فاکتور را برای شما ارسال خواهد کرد. در صورت تأیید فاکتور اصلی آماده و مجدد ارسال خواهد شد.

پلی یورتان (PU) یک پلیمر رایج است. که برای ساخت فوم، به ویژه برای مبلمان و همچنین برای بسته بندی است.فاده می شود. دارای ساختار سلول باز الاستیک و نسبتاً نرم است. که طیف وسیعی از عملکرد را به ویژه برای موارد ظریف و سبک وزن یا موارد بسیار حساس به لرزش مفید است..



( فروش ) های دیگر در بهارستان