ظروف بسته بندی در دیزین ( فروش )

Packaging containers-1
Packaging containers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در مجموعه پیست اسکی دیزین، تله‌کابین وجود دارند که هرکدام، مسیرهای مهمی را تشکیل می‌دهند. شاله، با ۸ متر ارتفاع و ۵ متر طول، مسیری است. که دفتر مدیریت را به رستوران شاله وصل می‌کند. تله‌کابین قله با متر ارتفاع و ۵ متر طول، در وسط پیست قرار گرفته است. و به قله می‌رسد.

ساده‌ترین و نوستالژیک‌ترین تفریح زمستانی، برف‌بازی است.. چه جایی بهتر از دیزین با زمین‌ها و تپه‌های وسیعش برای برف‌بازی. حالا که به جایی آمده‌اید که تا چشم کار می‌کند، سفیدی و برف می‌بینید، بهتر است. از فرصت است.فاده کرده و به یاد ایام کودکی با گلوله‌های برفی به سراغ سایر اعضای گروهتان بروید. برف‌بازی در

رستوران اسنک بار، کلبه‌ای کوچک و صمیمی است. که درست روبه‌روی رستوران شله قرار دارد. این رستوران، با فضای دل‌نشینی که دارد، برای جمع‌های دوستانه و یک فنجان چایی دور هم بسیار مناسب است.. در میان روز اگر از سرما و اسکی خسته شدید، با سرزدن به این رستوران و امتحان کردن یکی از نوشیدنی‌های داغش می‌توانید دوباره انرژی خود را تجدید کنید و ادامه روز را باانرژی بیشتری سپری کنید.


فراوران، یکی از بهترین سازندگان ظروف نگهداری مواد شیمیایی است. که محصولات تزریقی و بادی را تولید می نماید. ظروف این شرکت، در اندازه های مختلفی همچون و لیتری می باشد که در طرح ها و سایزهای متنوعی به بازار ارائه می شود. این شرکت مطابق با تقاضای بازار، محصولات خود را گسترش داده است..

شرکت کاواک، یکی از بهترین سازندگان ظروف نگهداری مواد شیمیایی است. که تولید انواع ظروف پلاستیک بادی را در برنامه تولید خود داشته و از تجهیزات مدرن و است.اندارد شده بهره برده است. تا کیفیت ظروف بسته بندی خود را در بالاترین سطح اطمینان و ایمنی قرار دهد. می توانید سفارش محصول خود را به بخش فروش اعلام کنید.

تنها کافی است. ابعاد مورد نظر خود را به شرکت های تولید کننده ی این نوع از ظروف ارائه دهید تا بتوانید آن را در اختیار داشته باشید. معمولا و به صورت عمده ظرف های مخصوص بسته بندی در سه سایز مختلف ارائه می شوند که عبارت هستند از بزرگ، کوچک و متوسط.



( فروش ) های دیگر در دیزین