کارتن در دیزین ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Carton-1
Carton-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



ورزش اسکی یکی از ورزش‌های مفرح و جذاب زمستانی است.. این ورزش علاقه‌مندان زیادی دارد. اگر دوست دارید به همراه دوستان و خانواده به این ورزش بپردازید، می‌توانید به پیست اسکی دیزین بروید. البته به جز اسکی امکانات تفریحی دیگری نیز وجود دارد که در دسترس افراد قرار می‌گیرند. کلیه امکانات و تجهیزات اسکی نیز قابل اجاره در محل هست.

تله اسکی بشقابی بدون توقف در مسیر خود حرکت می‌کند. افراد باید درسمت چپ مسیر حرکت تله اسکی بشقابی قرار بگیرند و تا هنگامی که یک میله تله اسکی برسد صبر کنند. با رسیدن یک تله اسکی بشقابی آن را بگیرند و بین دو پای خود قرار دهند. این‌گونه ورزشکاران تا ارتفاع دلخواه بالا سر می‌خورند. دو نکته ایمنی و مهم در است.فاده از تله‌سیژ بشقابی وجود دارد. نکته اول اینکه نباید وزن خود را روی سطح بشقابی انداخت؛ زیرا این بخش تنها به‌عنوان هل‌دهنده عمل می‌کند و نکته دوم محل رها کردن تله‌سیژ بشقابی است. که نباید در شیب از آن پیاده شد.

تله اسکی‌های چرخشی در واقع شکل حرفه‌ای‌تری از تله سیژها هستند و به همین دلیل،‌ هرکسی نمی‌تواند از آن‌ها است.فاده کند. این تله‌اسکی‌ها در مبدأ و مقصد، ایستگاه را دور می‌زنند و توقف ندارند. برای سوار شدن، باید سرعت عمل و تعادل خوبی داشته باشید تا در زمان مناسب بتوانید روی صندلی قرار بگیرید.


هم چنین با رویه لمینت و خدمات پس از چاپ مثل سلفون آمادگی و مقاومت کارتن را برای نگهداری محصولات درون انبار یا کانتینرهای یخچال دار بالا ببرند. یک کارتن سازی برای تولید همه موارد گفته شده به یکسری از تجهیزات و ماشین آلات نیازمند است. که در واقع بدون آنها

تولید و تبدیل انواع ورق های -۵ ply همچنین تبدیل ورق به کارتن تا ۵رنگ چاپ و جعبه های لمینتی و فانتزی واردات انواع کاغذ وایت تاپ ،کرافت، مقوای دوبلکس و ایندربرد واردات انواع ماشین آلات و ملزومات صنایع چاپ و بسته بندی عمدتاً از ژاپن، چین، کره و کشورهای اروپایی فعالیت می نماید. همچنین مفتخریم طی سالیان متمادی با تجهیز کردن قریب به ۵ کارخانه در اقصا نقاط کشور سهم بسزایی در تجهیز،ارتقاء و پیشرفت کارخانه جات صاحب نام کشور داشته ایم.

در اخر قابل ذکر است. اجرای یک بسته بندی مناسب و با کیفیت چاپ بالا علاوه بر اینکه کالا را محافظت میکند باعث رضایت مشتریان و افزایش فروش شرکتها میشود . و این روش یکی از بهترین روشهای حفظ کالا تا مصرف نهایی است.. به طوری که شکیل بودن بسته بندی تاثیر مستقیم بر افزایش فروش محصولات دارد.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در دیزین