ظروف بسته بندی در رودهن ( فروش )

Packaging containers-1
Packaging containers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



منطقه‌ی شمال رودهن دارای طبیعت بکر و زیبایی است. و گونه‌های مختلف گیاهی و جانوری در آن پرورش یافته‌اند. دشت سیاه پالاس که بخشی از پارک ملی لار است. نیز بخشی از این طبیعت خارق‌العاده را تشکیل می‌دهد. به همین دلیل این دشت را با نام دشت لار نیز می‌شناسند. گردشگران بسیاری به خصوص از پایتخت آخر هفته‌ها به این دشت زیبا می‌آیند و در خانه‌های اجاره‌ای رودهن اقامت می‌کنند. به محض ورود به دشت سیاه پالاس اولین چیزی که می‌بینید گل‌های لاله و زنبق وحشی هستند که سرتاسر دشت را گرفته‌اند. در فصل بهار که این گل‌ها و سرسبزی‌ها تر و تازه‌ هستند، چوپان‌هایی از ورامین، پاکدشت، دماوند و بومهن را خواهید دید که گوسفندان خود را برای چرای به این مناطق آورده‌اند.

نزدیکی به جاده‌های اصلی تهران – شمال (هراز و فیروزکوه) نیز از عوامل مؤثر در رشد چشمگیر این شهر بود و طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۵۵، جمعیت رودهن و حومه تنها چهار هزار نفرگزارش شد و پس از تقریباً یک دهه، تا زمان تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی، جمعیت شهر به بیش از سیزده هزار نفر رسید. با توجه به تأسیس این مرکز آموزش عالی و گسترش سریع آن، بافت جمعیتی این شهر نیز به سرعت تغییر یافت. حضور چند هزار دانشجو که به صورت جمعیت شناور در طول روز به این شهر وارد و از آن خارج می‌شدند، اقامت حداقل دو تا سه هزار از این دانشجویان در این شهر در خوابگاه‌ها و خانه‌های است.یجاری، موج مهاجرت از اطراف و حتی شهرهای دیگر به ویژه شهرستان‌های است.ان مازندران، خراسان و است.انهای دیگر سبب شد که در سرشماری ۵ جمعیت این شهر به بیش از دو برابر افزایش یابد.

علاوه بر این وجود دانشگاه آزاد اسلامی، رودهن را به قطب تحصیلات تکمیلی در شرق است.ان تهران، تبدیل کرده است. و از سال    تا کنون نقش مهم و اساسی در عمران و آبادانی این بخش داشته و به رونق صنعتی و اقتصادی منطقه پیرامون خود کمک کرده است..


مجموعه زرپلاست، یکی از بهترین سازندگان ظروف نگهداری مواد شیمیایی است. که فعالیت خود را از سال شروع کرده و یکی از شرکت های قدیمی در این حوزه می باشد. این شرکت که در ارائه ظروف صنعتی پلاستیکی فعالیت های گسترده ای دارد، از دانش فنی روز و قالب‌های متنوع و ماشین آلات مدرن بهره برده است. تا بتواند مطابق با تقاضای بازارهای داخلی و خارجی، بهترین و بالاترین کیفیت را در محصولات خود ارائه نماید.

مصرف کننده ها هم می توانند هم عمده و هم جزئی باشند. به عنوان مثال کارخانه های تولیدی مواد غذایی را می توان در دسته ی مصرف کننده های عمده به شمار آورد، این در حالی است. که شخص شما در منزل که برای بسته بندی از ظرف های پلاستیکی است.فاده می کنید می توانید به عنوان یک مصرف کننده ی جزء ظرف های پلاستیکی به شمار بیایید.

علاوه بر این بحث ضد باکتری بودن برخی از این ظرف ها نیز مطرح می شود که مشخصه ی بسیار مهمی برای بسته بندی برخی ظرف ها به شمار می آید. برای مثال ظرف هایی که به منظور بسته بندی برای برخی داروها مورد است.فاده قرار می گیرند می بایست حتما دارای این مشخصه بوده و ضدباکتری باشند. مورد دیگری هم که در این زمینه مطرح می شود این است. که پلاستیک ها می توانند هم به صورت شفاف و هم به صورت غیر شفاف تولید شده و مورد است.فاده قرار بگیرند.



( فروش ) های دیگر در رودهن