کارتن بسته بندی در رودهن ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



کمپ محمد داغی فضای سرسبزی در یکی از بالاترین نقاط شهر رودهن است.، به همین دلیل به آن بام رودهن نیز می‌گویند. در بام رودهن می‌توانید چشم‌اندازی از کل شهر داشته باشید و حتی شهرهای اطراف مثل پردیس و بومهن را نیز از آن بالا تماشا کنید. هوای پاک این نقطه از شهر در کنار امکانات رفاهی مانند کافه، رستوران، آلاچیق و فضاهای اختصاصی، گردشگران بسیاری را به آن جا می‌کشاند.

اگر از تهران بخواهید سمت رودهن بروید تاکسی‌های رودهن در سه راه تهرانپارس، ترمینال شرق و چهار راه مینی سیتی مستقر هستند. با خودروی شخصی نیز به یکی از اتوبان‌های شهید بابایی یا شهید زین‌الدین بروید و به سمت شرق است.ان حرکت کنید. در هر کدام از جاده‌‌های دماوند یا اتوبان پردیس که قرار بگیرید، به رودهنِ زیبا خواهید رسید.

شهر رودهن به علت نزدیکی به جاده تهران- شمال (فیروزکوه و هراز) روزانه شاهد تردد هزار خودرو باربری، مسافربری و شخصی در این جاده می باشد و این تردد و ترافیک در آخر هفته و روزهای تعطیل افزایش می یابد و همین امر در افزایش درآمد ساکنین و رشد اقتصادی شهر تاثیر بسزایی داشته است..


-چاپ لمینتی نوعی از چاپ که با چسباندن یک مقوا با چاپ افست به همراه پوشش سلفونی یا ورنی که منجر به محافظت بیشتر کالا در برابر ضربه و لرزش  است و از طرفی کیفیت چاپ در بسته بندی حفظ میگردد . معمولا این نوع بسته بندی ها بسیار شکیل و برای ارائه به بازارهای داخلی و خارجی بسیار مناسب هستند.

در این مقاله به ویژگی های بسته بندی محصولات میپردازیم . صفاپک همیشه در عرصه خرید کارتن مشتریان بهتریم کیفیت را سر لوحه خود قرار داده . امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی ، تمامی افراد می توانند محصولات مورد نیاز خود را از دور ترین نقاط و در سریع ترین زمان سفارش داده و تحویل بگیرند . چیزی که

ماده اولیه ‌ای تولید کاغذ و مقوا، الیاف چوبی است. که خاصیت اصلی آن جذب رطوبت می باشد به همین دلیل باید در ساخت جعبه و کارتن حتما باید از مواد ضد رطوبتی است.فاده شود. زیرا نبود این مواد، باعث می شود که الیاف رطوبت را جذب کند و در نتیجه پیوند بین آن ها سست خواهد شد و همچنین در رطوبت زیاد لبه‌ های کاغذ و مقوا از یکدیگر جدا می شوند و غیر قابل است.فاده خواهند شد.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در رودهن