ظروف بسته بندی در شمال تهران ( فروش )

Packaging containers-1
Packaging containers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از محله‌ های قدیمی در شمال شهر تهران که امروزه بیشتر به دلیل وجود پارک قیطریه و قرار گرفتن بلوار صبا و وجود مراکز تجاری و رستوارن های مشهور در آن شناخته می شود. این محله به دلیل اینکه نزدیک به بلوار اندرزگو است. مکانی مناسب برای ساخت و ساز ساختمان های لوکس به حساب می آید.

منطقه تهران جدیدترین منطقه تهران است.. منطقه تهران از نظر مساحت بزرگترین منطقه تهران محسوب شده و شهرک های مدرن و ساختمان های مرتفع اداری و مسکونی از ویژگیهای مهم این منطقه بحساب میآید. شهرک ها و محله های این منطقه عبارتند از :

خیابان‌کشی این محله نظم هندسی دارد و خیابان‌های شمال غربی به جنوب شرقی آن با بهره‌گیری از واژه مهر به‌صورت مهربار، مهرافروز، مهرآور، مهرپرور و مهرآگین نام‌گذاری شده‌اند. البته پس از انقلاب ۵ دگرگون کردن برخی از این نام‌ها، این نظم نامگذاری را به‌هم زده‌است. تهران‌نو دارای پنج میدان به نام‌های


شرکت تولیدی امجد پلاستیک، که فعالیت خود را از سال شروع کرده است.، یکی از بهترین تولیدکنندگان صنایع بسته بندی رنگ است. که مجوز خود را از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کرده و ظروف بسته بندی پلاستیکی را در راستای تقاضای بازار تولید نموده است.. این ظروف، جهت مصارف صنعتی و جهت بسته بندی رنگ و مواد شیمیایی به کار گرفته می شود.

مصرف کننده ها هم می توانند هم عمده و هم جزئی باشند. به عنوان مثال کارخانه های تولیدی مواد غذایی را می توان در دسته ی مصرف کننده های عمده به شمار آورد، این در حالی است. که شخص شما در منزل که برای بسته بندی از ظرف های پلاستیکی است.فاده می کنید می توانید به عنوان یک مصرف کننده ی جزء ظرف های پلاستیکی به شمار بیایید.

از معمول ترین متریال مورد است.فاده برای ظرف های بسته بندی چیزی نیست به غیر از پلاستیک. البته که پلاستیک خود در انواع مختلفی مورد است.فاده قرار می گیرد. حتما روی بسته بندی های پلاستیکی مواد غذایی عددهایی را که درج شده اند مشاهده کرده اید. این عددهای کدهایی هستند که نوع پلاستیکی که برای تولید این ظرف بسته بندی است.فاده شده است. را نشان می دهد. این اعداد درج شده و مفهوم آنها به شرح زیر هستند:



( فروش ) های دیگر در شمال تهران