کارتن بسته بندی در شمال تهران ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



محله های شمال تهران دارای امکانات رفاهی، تفریحی و گردشگری متفاوتی نیز می باشند که این امکانات با توجه به هر منطقه به طور جداگانه تعبیه شده اند. به طور کلی می توان گفت که محله های شمال تهران، با توجه به قرار گیری در موقعیت مکانی مخصوص و فاصله بسیار کم با کوه های شمالی تهران و یا حتی قرار داشتن در دامنه این کوه ها، از جمله بهترین و محبوب ترین مناطق در پایتخت می باشند و به واسطه وجود امکانات و ویژگی های متعدد و بهتر در این مناطق، همه روزه افراد بسیار زیادی از نقاط مختلف پایتخت به سمت این مناطق جذب می شوند و ساعاتی در روز را در محله های شمال تهران می گذرانند.

شمال تهران به واسطه قرارگیری در دامنه جنوبی رشته کوه های البرز ، دارای آب و هوای معتدل کوهستانی است. . همین موضوع باعث شده تا روستاهای قدیمی شمال تهران که امروزه بخشی از بافت شهری پایتخت محسوب میشوند ، همه روزه پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر تهران و ایران باشند . از جمله اماکن گردشگری شمال تهران میتوان به روستاهای خوش آب و هوای دربند و درکه اشاره کرد که با درخت های قدیمی و رودخانه های فصلی خود از دلبرترین اماکن تفریحی تهران محسوب میشوند . در این سمت و در محله ولنجک هم بام تهران و پیست اسکی توچال خودنمایی میکنند . در کل شمال تهران یکی از بهترین بخض های تهران برای گذراندن تعطیلات آخر هفته است. .

بسیاری این محله را به عنوان محله اولین ها می شناسند. منطقه ای که در آن ساختمان های مدرن آهسته آهسته به عنوان بخش اصلی به حساب می آیند و جای خانه ویلای سنتی و قدیمی را می گیرند. وجود برج رولکس ، رما زیدنت و مجتمع چناران این محله را به منطقه ساختمان های منحصر به فرد تبدیل کرده است..


جعبه مقوایی تک جداره از دو مقوای تک لایه که یک مقوای موج دار را در میان گرفته اند، ساخته می شود. این جعبه ها از بالا و پایین محکم بوده و نسبت به ضربه های فوقانی و تحتانی مقاوم هستند. این جعبه ها در کارگاه ‌های تولید کارتنهای بسته بندی تهران و کارتنهای بسته بندی کرج و اکثر شهرستان ها در دسترس هستند. وزن کم و قیمت مناسب از مزایای جعبه مقوایی تک جداره به شمار می رود که برای بسته بندی و کارتن حمل و نقل محصولات، گزینه ی مناسبی محسوب می شود.

مهم ترین علت است.فاده از کارتن برای بسته بندی قطعات صنعتی، امنیت بالای آن در فرایند حمل و نقل است.. برتری این نوع از بسته بندی به این علت است. که عایقی در هوای سرد و گرم، رطوبت و ضربه های ناشی از حمل و نقل است.، زیرا گرد و خاک، تغیرات آب و هوا، بخار آب، نور و اشعه می تواند باعث آسیب دیدگی دستگاه شود و یا کیفیت کارایی آنها را کاهش دهد یا دستگاه را از کار می اندازد.

هم چنین با رویه لمینت و خدمات پس از چاپ مثل سلفون آمادگی و مقاومت کارتن را برای نگهداری محصولات درون انبار یا کانتینرهای یخچال دار بالا ببرند. یک کارتن سازی برای تولید همه موارد گفته شده به یکسری از تجهیزات و ماشین آلات نیازمند است. که در واقع بدون آنها



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در شمال تهران