فوم بسته بندی در شهریار ( فروش )

Foam packaging-1
Foam packaging-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی (Seyyed Mohammad Hossein Behjat Tabrizi)، یازدهم دی‌ماه سال در روستای خشگناب در حوالی تبریز چشم به جهان گشود. پدرش حاج میرآقا خشگنابی یکی از وکلای تبریز بود و مادرش خانم ننه نام داشت. او در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شد و هفت خواهر و پنج برادر داشت.

این مجموعه تلویزیونی پیرامون زندگی محمدحسین شهریار از دوران کودکی تا درگذشت اوست. داستان این مجموعه تلویزیونی از سال‌ها قبل در اواخر دوره حکومت قاجار روایت می‌شود. سید اسماعیل، یکی از وکلای مشهور تبریز که در جنگ و شورش این شهر، چند فرزند خود را از دست داده، پس از به دنیا آمدن فرزندی از همسرش، کوکب خانم تصمیم می‌گیرد برای حفظ فرزند آخر خود، او را به روستای خوشکناب نزد خواهرش بفرستد. مردی که بعدها به شهریار معروف می‌شود تا پایان دوره کودکی در این محل می‌ماند و در این سال‌ها با ابراهیم ادیب آشنا می‌شود مردی که بعدها در زندگی او تأثیر زیادی دارد.

محمدحسین بهجت تبریزی که در سه دوره‌ی تاریخی قاجار، پهلوی و جمهوری اسلامی زیست، به فارسی و ترکی آذربایجانی شعر می‌سرود و اشعاری که از وی در هر دو زبان به یادگار ماند توانست جای خود را در ذهن مردم ایران‌زمین باز کند. از این شاعر بیش از هزار بیت شعر به زبان فارسی و حدود سه هزار بیت به زبان ترکی آذری به جای مانده است.. برخی از اشعار شهریار را می‌توان در زمره‌ی شاهکارهای ادبیات گنجاند، از جمله مجموعه‌ی «


فوم بسته بندی از فوم با کیفیت EVA تولید می شود که یک محافظت عالی برای محصولات فراهم می کند و خیالتان را از بابت ترس کاهش میزان فروش بخاطر محموله های آسیب دیده راحت می کند. آسیب دیدن محصولات به هنگام جابجایی یک کابوس برای فروشندگان است.. فوم با کیفیت می تواند به عنوان یک ضربه گیر عمل کند و محصولات را در برابر ضربه و سقوط محافظت کند. از مزایای این فوم در کنار محافظت از محصول، اعتباری است. که به برند شما اضافه می کند.

صنعت فوم بر پایه شیمی بنا نهاده شده است.. ساخت فوم بر اساس روش های شیمیایی بر پایه مواد منشعب از پتروشیمی (پالایشگاهی) بوده و به وسیله تجهیزات پیشرفته تولید می گردد. فوم راه حلی جدید در تمامی صنایع ایجاد کرد. به وجود آوردن تخلل در ماده و حباب های بسیار ریزی که در وجود آن نهفته است. باعث است.حکام و افزایش حجم ماده گردید. کاربردهای فراوان فوم در تمامی صنایع پیشرفتی عظیم در صنعت ایجاد کرد. فومیران با دانش و تجربه بالا و صادرات فوم به اقصی نقاط دنیا اعتبار صنعت فوم در ایران و جهان می باشد.

از آنجا که فوم EVA در تراکم و رنگ های متنوعی تولید می شود، رایج ترین و محبوب ترین فومیست که برای این منظور است.فاده می گردد. برای محصولات سنگین می توان از ورق های فوم EVA با چگالی بالا است.فاده کرد که است.حکام کششی و محافظت بهتری را برای کالاهای سنگین فراهم می کند. از طرفی فوم EVA با چگالی متوسط و کم چگالی می تواند برای محصولات با وزن سبک بسیار مناسب باشد. فوم EVA معمولاً مواد فوم سلول بسته است. که در برابر رطوبت، آب، گرما، روغن و سایر سیالات مقاومت خوبی دارد. این ویژگی ها برای نگهداری و حمل و نقل کالاهای با ارزش حیاتی هستند.



( فروش ) های دیگر در شهریار