کارتن بسته بندی در شهریار ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی (Seyyed Mohammad Hossein Behjat Tabrizi)، یازدهم دی‌ماه سال در روستای خشگناب در حوالی تبریز چشم به جهان گشود. پدرش حاج میرآقا خشگنابی یکی از وکلای تبریز بود و مادرش خانم ننه نام داشت. او در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شد و هفت خواهر و پنج برادر داشت.

شهریار شاعر سه زبانه است.. او به همه زبانها و ملتها احترامی کامل دارد. در اشعار او بر خلاف برخی از شعرای قومگرا نه تنها هیچ توهینی به ملل غیر نمی شود بلکه او در جای اشعارش می کوشد تا با هر نحو ممکن سبب انس زبانهای مختلف را فراهم کند. اشعار او به سه زبان ترکی آذربایجانی،فارسی و عربی است. .

شهریار دوران کودکی خود را درمیان روستائیان پاکدل آذربایجانی گذراند. اما هنگامی که به تبریز آمد مفتون این شهر جذاب و تاریخ ساز و ادیب پرور شد. دوران تحصیلات اولیه خود را در مدارس متحده ، فیوضات و متوسطه تبریز گذراند و با قرائت و کتابت السنه ترکی ، فارسی و عربی آشنا شد.


در این مقاله به کیفیت کارتن برای بسته بندی میپردازیم .  اگر شما هم دارای کسب و کاری هستید و برای بسته بندی محصولات خود به دنبال کارتن های با کیفیت و قیمت مناسب هستید . می توانید این نیاز خود را از طریق کارتن سازی صفاپک بر طرف کنید . کارتن سازی صفاپک با چندین سال سابقه در زمینه تولید انواع کارتن

واحد چاپ در بخش کارتن سازی آسان پک با در اختیار داشتن ماشین آلات فرانسوی و سوئیسی مجهزترین واحد چاپ در کشور به شمار میرود. این بخش دارای خط موازی چاپ با تکنیک فلکسو میباشد. تولید کارتن های آمریکایی در این واحد توسط مدرنترین ماشین تولید کارتن در خاورمیانه صورت می گیرد. این دستگاه قابلیت چاپ فلکسو تا رنگ با رزولوشن LPI و سرعت تولیدی , کارتن در ساعت را دارد. این دستگاه همچنین قادر است. عملیات چاپ، برش بدون نیاز به قالب، چسب زنی و تسمه کشی را به صورت همزمان انجام دهد.

-چاپ فلکسو یک فرایند چاپ به وسیله یک صفحه انعطاف پذیر بنام کلیشه چاپ است. که خود کلیشه از جنس ژلاتین بوده که عمل چاپ را انجام میدهد. قیمت کلیشه چاپ با مقدار ژلاتین مصرفی و تعداد رنگ های مصرف شده محاسبه می شود و در تعریف کلی از چاپ فلکسو می توان گفت چاپ مستقیم بر روی کارتن است..



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در شهریار