نبشی بسته بندی در لواسان ( فروش )

Packaging corner-1
Packaging corner-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



سد لتیان یکی از تفرجگاه‌های سرسبز و مقاصد طبیعت‌گردی در نزدیکی شهر تهران است. که اهالی پایتخت بدون صرف هزینه و زمان زیادی می‌توانند، یک آخر هفته عالی را برای خود رقم بزنند. سد لتیان در ۵ کیلومتری شمال شرق پایتخت و در مسیر رود جاجرود واقع شده است. که آب آشامیدنی شهر را تامین می‌کند. ماهی‌گیری، طبیعت‌گردی، کوهنوردی در تپه‌های سرسبز و گشت‌وگذار در روستاهای اطراف از جمله تفریح‌های این محل هستند.

آبشار کفترلو در کیلومتری شمال روستای کند علیا در دره‌ای بسیار زیبا قرار گرفته است.. برای دسترسی به این آبشار از روستا باید حدود ٫۵ ساعت پیاده‌روی کنید یا می‌توانید این مسیر را با خودرو بروید؛ هرچند برای است.فاده از زیبایی‌های مسیر و پیچ‌وخم‌های جاده در میان باغ‌های گیلاس و آلبالو بهتر است. کمی پیاده‌روی را به جان بخرید. در فصل تابستان این مسیر به‌لطف سایه خنک درختان کوچه باغ‌ها و زیبایی چشم‌نواز آن‌ها، جذابیتی دوچندان پیدا می‌کند. 

آبشار پسچویک یا پسکوهک با ارتفاع ۵ متر، از معروف‌ترین جاهای دیدنی افجه است. که در شمال شرق آن قرار دارد. طراوت و سرسبزی این منطقه و همچنین وجود درختان افرا، زیبایی فوق‌العاده‌ای به این آبشار بخشیده‌اند. اگر به بالای آبشار بروید، چشم‌انداز زیبایی از دشت هویج پیش روی شما قرار می‌گیرد.


بسته بندی کالای شما باعث ایجاد شخصیت برای کالای شما خواهد شد. اگر بسته بندی لوکس و زیبایی داشته باشید که کالای شما را از هر گزندی حفظ نماید.محصول شما در نظر خریدار نیز ارزشمندتر خواهد بود و حاضر به پرداخت مبلغ بیشتری بابت خرید محصول شما نسبت به محصولات مشابه میباشد.

بسته بندی کالای شما باعث ایجاد شخصیت برای کالای شما خواهد شد. اگر بسته بندی لوکس و زیبایی داشته باشید که کالای شما را از هر گزندی حفظ نماید محصول شما در نظر خریدار نیز ارزشمندتر خواهد بود.درنتیجه حاضر به پرداخت مبلغ بیشتری بابت خرید محصول شما نسبت به محصولات مشابه میباشد.



( فروش ) های دیگر در لواسان