یونولیت بسته بندی در شهر سنگ تهران ( فروش )

Unolite packaging-1
Unolite packaging-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از چالش‌هایی که خریداران سنگ های ساختمانی در تهران نیز با آن مواجه هستند، جستجوی مراکز خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی می باشد. فرقی نمی کند که به دنبال مرمت و بازسازی بنای خود باشید یا برای ساخت پروژه های خود نیاز به خرید 

فروش سنگ طبیعی در غرفه های یک بازار سنگ به مراتب بیشتر از انبارهای سنگ تکی است. و اغلب خریداران نیز ترجیح می دهند به جای مراجعه به چندین نمایشگاه یا انبار مختلف، به یک بازار سنگ مراجعه کرده تا بتوانند از بین تنوع بی شمار سنگ های طبیعی، سنگ دلخواه خود را خریداری نمایند.

گفته می شود سرانه مصرف سنگ‌های ساختمانی ایران در رتبه نخست جهانی قرار دارد بنابراین برای رفع این نیاز در شهر‌ها، بازار‌های سنگ کوچک و بزرگی تشکیل شده اند که نقش واسطه را بین کارخانه‌های سنگبری و مصرف کنندگان ایفا می کنند.


کارخانجات و تولید کنندگان لوازم گرمایشی و سرمایشی برای عایق شدن محصولات خود در جداره های آنها از یونولیت فشرده عایق است.فاده میکنند این عمل باعث می شود بازدهی این نوع دستگاه ها به طرز چشمگیری بالاتر رفته و از هدر رفتن انرژی هم جلوگیری شود در ضمن برای جا به جایی و حمل این محصولات از یونولیت ورقه ای فشرده جهت بسته بندی است.فاده می گردد.

اگرچه یونولیت‌ها حدود دو قرن پیش کشف شده‌اند اما در دو دهه گذشته توانسته‌اند انقلاب بزرگی در صنایع مختلف از جمله ساختمان‌سازی، بسته بندی، خودروسازی، کشاورزی، پزشکی، لوازم خانگی و &#; ایجاد کنند. این ماده دارای ویژگی‌های بسیار زیادی است. که مهم‌ترین آن‌ها مقاومت بالا در برابر نفوذ آب و رطوبت، مقاومت در برابر فشار و ضربه و شوک، مقاومت در برابر صوت، مقاومت در برابر حرارت و &#; هستند.

شاید این موضوع در نگاه اول ساده به نظر برسد. اما است.فاده از این بسته بندی ها علاوه بر این که با سالم ماندن محصول باعث رضایت مشتری می شود. به دلیل داشتن طراحی و شکل ظاهری مناسب. هنگام تحویل محصول به مشتری. باعث بروز حس رضایت بیشتر در مشتری نسبت به خرید خود می شود.



( فروش ) های دیگر در شهر سنگ تهران