یونولیت بسته بندی در لواسان ( فروش )

Unolite packaging-1
Unolite packaging-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



سد لتیان سومین مورد از مهم‌ترین جاهای دیدنی در سفر به لواسان است. که آب آن از رودخانه ‌های لواسان تأمین می‌شود. شاید علت نام‌گذاری این سد برایتان جالب باشد. زمانی که این سد را به منظور تأمین آب شرب شهر تهران احداث کردند دریاچه‌ای در پشت سد ایجاد شد. با شکل‌گیری این دریاچه روستایی به نام لتیان به طور کامل زیر آب رفت. بعد از این اتفاق نام سد و دریاچه را به نام روستای زیر آب رفته تغییر دادند.

لواسان در شمال شرق تهران قرار گرفته است.. با توجه به اینکه لواسان در دره‌های اطراف تهران قرار دارد، هوای شهر به نسبت تهران خنک‌تر می‌باشد. لواسان پاییز‌ها و زمستان‌های سرد و اغلب همراه با بارش برف و باران دارد. بارش‌های لواسان از اواخر آبان‌ماه شروع می‌شود و تا اوایل فروردین ماه ادامه دارد. فصل بهار در لواسان مطبوع‌ترین هوای سال را دارد.دما هوا معتدل و بارش‌های گاه و بی‌گاه به خنکی هوا کمک می‌کند. لواسان در تابستان اما هوای خنک و خشک دارد. بالاترین دمای هوا در این فصل برای لواسان رقم می‌خورد. با این حال، تابستان هوای لواسان از تهران خنک‌تر است..

چیزی که پارک جنگلی تلو را برای گردشگران متمایز می‌کند این است. که با وجود فاصله بسیار کمی که از تهران دارد از نظر گونه‌های گیاهی و جانوری بسیار متفاوت از پارک‌های جنگلی تهران است.. تعداد زیادی از ساکنان پایتخت ترجیح می‌دهند آخر هفته‌های خود را در پارک جنگلی تلو لواسان سپری کنند پس اگر نمی‌خواهید در شلوغی از این پارک دیدن کنید برنامه گشت‌وگذارتان را به روزهای وسط هفته موکول کنید.


کارخانجات و تولید کنندگان لوازم گرمایشی و سرمایشی برای عایق شدن محصولات خود در جداره های آنها از یونولیت فشرده عایق است.فاده میکنند این عمل باعث می شود بازدهی این نوع دستگاه ها به طرز چشمگیری بالاتر رفته و از هدر رفتن انرژی هم جلوگیری شود در ضمن برای جا به جایی و حمل این محصولات از یونولیت ورقه ای فشرده جهت بسته بندی است.فاده می گردد.

کارخانجات تولیدی فرازفوم تولیدکننده یونولیت,یونولیت سقفی,فوم سقفی و پلاستوفوم فعالیت های اقتصادی خود را از سال شروع و بعد از سالها تلاش در سال ۸۵ با عنایت خداوند و پشتکار راسخ و عشق به توسعه و پیشرفت موفق به راه اندازی خط تولید یونولیت و اخذ رسمی مجوز تولید شده است. ...

اگرچه یونولیت‌ها حدود دو قرن پیش کشف شده‌اند اما در دو دهه گذشته توانسته‌اند انقلاب بزرگی در صنایع مختلف از جمله ساختمان‌سازی، بسته بندی، خودروسازی، کشاورزی، پزشکی، لوازم خانگی و &#; ایجاد کنند. این ماده دارای ویژگی‌های بسیار زیادی است. که مهم‌ترین آن‌ها مقاومت بالا در برابر نفوذ آب و رطوبت، مقاومت در برابر فشار و ضربه و شوک، مقاومت در برابر صوت، مقاومت در برابر حرارت و &#; هستند.



( فروش ) های دیگر در لواسان