قفسه انباری در جنوب تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Storage shelf-1
Storage shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



این محله به نسبت دیگر محله های جنوب تهران  قدمت زیادی ندارد و حداکثر قدمت آن به دهه قبل باز میگردد، درواقع محله ی کوی فردوس جزء زمینها و مراتع اطراف تهران بوده که بعد ها یعنی حدود سال با احداث کارخانه جاتی چون شیر پاستوریزه پاک ، شرکت ویتانا و شرکت تولید دارو، افراد شاغل در این کارخانجات شروع به خرید زمین های اطراف آن ها نموده و ساخت و ساز انجام داده اند،همین امر سبب شد رفته رفته این محله به محله ای مسکونی تبدل گردد؛بیشتر ساکنین این محله در مقایسه با سایر محله های جنوب تهران، مهاجر بوده و اکثرا ترک و کرد زبانند.

شهرک ولیعصر به عنوان یکی از منحصر به فرد ترین محله های تهران یاد می شود در منطقه ۸ تهران تاسیس شده و آن را شهرک یافت آباد نیز معرفی می کنند.  دلیل شهرت این محله وجود بوستان ها و اماکن ورزشی می باشد که سبب شده در جنوب شهر به عنوان مرکز تفریحی برخی از افراد به حساب بیاید. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید بعد از ساعت به بیرون رفته و تهران گردی کنید شهرک ولی عصر برای شما این امکان را فراهم آورده تا بتوانید غذا های فست فود ساعته را تجربه کنید.

از مناطق سنتی تهران که بازارچه شاپور و آب میوه فروشی های آن بسیار مشهور می شود. این منطقه که در زمان پهلوی به دلیل پسر شاه نامگذاری شده است. پس از انقلاب اسلامی به وحدت اسلامی تغییر نام داد. در این خیابان شما اداره مرکزی آگاهی و مرکز پوست رازی را مشاهده می کنید. دسترسی به این خیابان بسیار ساده می باشد و شما می توانید از طریق اتوبوس و تاکسی ها به این منطقه دسترسی داشته باشید.


اصطلاحاً بالکن با پایه راک نیز گفته می شود، متشکل از زیربندی سیستم راک و سطح بالکن از کفپوش مسطح و یا پانل پله شیاردار است.، جهت است.فاده حداکثری از ارتفاع فضا، با امکان ایجاد بالکن و یا نیم‌طبقه در مکان های مختلف کاربرد دارد.

این شرکت فعالیت خود را در بازار های داخلی و خارجی ادامه داده و مفتخریم تلاش های شبانه روزی و مستمر کارشناسان و پرسنل این شرکت، و ارائه با کیفیت ترین محصولات (با تضمین کیفی و گارانتی مطابق جداول محاسباتی) از گذشته و اکنون به ثمر نشسته است..

دیگر ویژگی مهم قفسه فلزی، نحوه چیدمان و بارگذاری چند منظوره در انبار است.. بدین صورت که کالاهای نگهداری شده مختلف در انبار را می توانید بر اساس پارامترهای مختلف و در همه جای قفسه ها سازماندهی نمایید. این عامل باعث می شود بهینه سازی فضای انبار به طور شگفت انگیزی انجام شده و میزان ذخیره سازی کالاهای انبار بیشتر شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در جنوب تهران