قفسه پیچ و مهره ای در جنوب تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Bolted shelf-1
Bolted shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



این منطقه از مناطق جنوب شرقی تهران است. که در توسط کوه های جنوب شرقی احاطه شده و تنها راه ارتباطی این محله با تهران از راه غرب است. .منطقه از قدمت بالایی هم برخوردار است. که در مطلب اختصاصی این منطقه به آن پرداخته ایم . محله های منطقه تهران عبارتند از :

یکی از محله های جنوبی تهران که در منطقه قرار گرفته و از سال تاسیس شده ولی پیش از این بیشتر به عنوان نهم آبان شناخته می شده است.. علت نام گذاری این محله به عنوان آبان تولد فرزند محمد رضا پهلوی بوده ولی این محله پس از روز دانشجو نامگذاری شده است.. بسیاری از افراد این محله را به عنوان اولین بخشی از تهران قلمداد می کنند که قابلیت است.فاده از گاز طبیعی را برای ساکنین فراهم آورد.

افسریه از قدیمی ترین و اصلی ترین محله های جنوب تهران می باشد که از غرب به بزرگراه بسیج و از جنوب به شهرک والفجر ختم می شود این منطقه که بیشتر برای نظامی ها طراحی شده است. امروزه تغییر بافت داده و یکی از محله های سنتی و رو به رشد جنوب تهران می باشد. بسیاری از ساختمان های افسریه خانه های ویلایی با قطعات متری می باشد که امروزه به دلیل شهرسازی مدرن تغییر ساختار داده و آپارتمان های جدید جای این خانه های ویلایی را گرفته است..


شرکت قفسه بندی فلزی فضاسازان امین با بیش از سال سابقه در امر مشاوره، طراحی، تولید و اجرای انواع قفسه فلزی پالت و پانل راک، راهرو باریک، پیچ و مهره ای، خود تغذیه (قفسه صنعتی) و ... همراه با تجهیزات انبار و با بهره گیری از فناوری روز، ماشین آلات پیشرفته و تکیه بر تجربه متخصصین زبده مفتخر به ارائه طرحی نوین در انباری سازگار و سیستم قفسه فلزی با کیفیتی بر‌تر، به بخش‌های مختلف صنعت کشور و صادرات به خارج از کشور گردیده است..

برای اجرا و پیاده سازی قفسه بندی پیچ و مهره ای باید با توجه به محیطی که در اختیار دارید، این قفسه بندی را اجرا نمایید. قدم دوم انتخاب ابعاد قفسه بندی با توجه به کالا و اقلامی است. که می خواهید ذخیره نمایید. شما در هنگام خرید قفسه بندی پیچ مهره ای باید به این دو نکته توجه فراوانی داشته باشید. تیم فضاسازان امین با ارائه بهترین و



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در جنوب تهران