قفسه انباری در رباط کریم ( فروش, مشاوره و اجرا )

Storage shelf-1
Storage shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



همچنین در حوالی بازارک معروف به چاله بازارک کارشناسان بر این باورند که روستا یا شهری در زیر خاک مدفون شده است. و با توجه به آثار متعدد باستانی که در سال و اواخر در حوالی رباط کریم از شش هزار سال قبل تا دوران قاجاریه بدست آمده نشان از قدمت بالای این شهر دارد.

در سه طرف حیاط مرکزی سه ایوان وجود دارد که عرض این ایوان‌ها حدود پنج متر است.. طرح ساختمان این کاروانسرا به طرح مسجد جامع ساوه شباهت دارد. این مسجد در فاصله تقریباً کیلومتری از کاروانسرا قرار گرفته. در مسجد جامع در دوران صفوی تغییرات جزئی انجام گرفته و تنها اختلاف مسجد جامع ساوه با کاروانسرای رباط کریم این است. که در کارونسرای سنگی فضای خالی گوشه‌ها را با اتاق‌های گنبد داری پر کرده‌اند.

این منطقه از هزاران سال قبل نیز از مراکز تمدن و زندگی بوده و محدوده سابق رباط کریم بیش از الی هکتار نبوده و خانه های روستایی در پیرامون کاروانسراها جای داشته است. و پس از اینکه رباط کریم تا حدودی گسترش یافت، دارای چهار دروازه گردید که به ترتیب به شمال، جنوب، مشرق و مغرب منتهی می شد به طوری که آثار دروازه غربی آن در نزدیکی امامزاده محمد تقی تا چندی پیش نیز به چشم می‌خورد. بعدها با توسعه شهر رباط کریم و احداث باغ های میوه این دروازه ها از بین رفت و خیابان ها و کوچه های فراوانی احداث گردید و رباط کریم امروزی شکل گرفت.


قفسه ایده آل جهت نگهداری بارهای حجیم و نیمه سنگین قفسه بندی پانل راک (راک کفپوش دار سنگین) با داشتن ویژگیهای خاص خود، یک راه حل بهینه جهت ذخیره سازی انواع کالاها و قطعات در ابعاد و اشکال گوناگون است.. قفسه پانل راک یکی از مناسبترین سیستمهای قفسه بندی جهت نگهداری کالاهایی حجیم و سنگین […]

راک فلز تولید کننده و مجری انواع قفسه فروشگاهی ، همچون قفسه فروشگاهی کیکی ، قفسه فروشگاهی یکطرفه ، فقسه فروشگاهی دیواری ، قفسه فروشگاهی نیم گرد انتهایی ، قفسه فروشگاهی خود ایستا ، قفسه آجیل ، قفسه حبوبات و قفسه هایپری  میباشد .

در سیستم قفسه صنعتی اجناس با وزن و حجم بالا بارگزاری میشود.در این نوع قفسه بندی نسبت به نوع کالا ، نوع قفسه بندی نیز تغییر میکند. در این خصوص قبل از هرگونه سفارش حتما باید با کارشناسان شرکت مشورت و محل به طور دقیق اندازه گیری و مورد بررسی قرار گیرد تا بهترین سازه مورد نیاز آن شرکت معرفی و نصب گردد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در رباط کریم