قفسه بندی در رباط کریم ( فروش, مشاوره و اجرا )

categorizing-1
categorizing-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



در سه طرف حیاط مرکزی سه ایوان وجود دارد که عرض این ایوان‌ها حدود پنج متر است.. طرح ساختمان این کاروانسرا به طرح مسجد جامع ساوه شباهت دارد. این مسجد در فاصله تقریباً کیلومتری از کاروانسرا قرار گرفته. در مسجد جامع در دوران صفوی تغییرات جزئی انجام گرفته و تنها اختلاف مسجد جامع ساوه با کاروانسرای رباط کریم این است. که در کارونسرای سنگی فضای خالی گوشه‌ها را با اتاق‌های گنبد داری پر کرده‌اند.

هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

لازم به ذکر است. که این انبارها در دوران‌های زندیه و قاجاریه در ایران بیشتر ساخته شد و در رباط کریم برای تامین یخ این منطقه و کاروانیان سه انبار یخی در فواصل مختلف وجود داشت که در اصطلاح محلی به یخچال معروف بودند. از این انبارها تا حدود سال پیش نیز است.فاده می‌شده است. که با جایگزین شدن یخچال‌های برقی این انبارها عملاً است.فاده خود را از دست دادند.


قفسه بندی پالت راک Pallet Shelving Rock متداول ترین قفسه بندی در قفسه انبار برای نگهداری اقلام سنگین و حجیمی است. كه در پالت یا پالت دیواره دار قرار می گیرند و در این قفسه پالت راک اقلام توسط ماشینهای حمل بار لیفتراک، در قفسه انبار گذاشت و برداشت می‌شوند. به عبارت دیگر قفسه بندی پالت راک مناسب ذخیره سازی اقلام سنگین و نیمه سنگین می باشد. تنها تفاوت میان قفسه های پالت راک و مدل پانل راک در است.فاده از کفپوش طبقات می باشد که قفسه های پالت برخلاف سیستم پانل راک فاقد کفپوش در طبقات می باشند.

مقدار بودجه‌ای که برای طراحی انبار در نظر گرفته شده عامل مهمی است.. هر چقدر بودجه لحاظ شده بیشتر باشد، قدرت انتخاب بیشتری برای انتخاب نوع قفسه فلزی خواهید داشت. تعیین قیمت قفسه ها بر اساس عواملی مانند ابعاد قفسه ها، تعداد طبقات، توان تحملی سیستم قفسه بندی، رنگ قطعات و نوع اتصالات قفسه بندی انجام می شود.

قفسه یکطرفه کنار دیواری از انواع قفسه های فروشگاهی است. که در سوپرمارکت ها و فروشگاه های بزرگ کاربرد دارد. این نوع قفسه بندی فروشگاهی به دلیل است.فاده بهینه از فضا جهت است.فاده برای قفسه بندی انبار و یا قفسه بندی فروشگاه بسیار مناسب است.. جهت اطلاعات بیشتر در مورد  



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در رباط کریم