قفسه انباری در رودهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Storage shelf-1
Storage shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



باغچه ستوران زیتون یکی از بهترین رستوران‌های رودهن است. که مجهز به آلاچیق‌ها و کلبه‌های اختصاصی است. که قابل رزرو بوده و امکان برگزاری جشن تولد هم در کلبه‌ها وجود دارد.  البته این رستوران، برای افرادی که نمی‌خواهند روی زمین بنشینند، محیطی سرپوشیده با ظرفیت بالا و دکوراسیون شیکی هم دارد.

همچنین وجود روستاهای سرسبز، اماکن تاریخی و تفریحی و جذابیت‌های منحصر به فرد طبیعی در رودهن کمک زیادی به اقتصاد این شهر کرده، چرا که سالانه شمار زیادی از گردشگران داخلی و خارجی، به رودهن سفر می‌کنند در ضمن زمینه مناسبی برای رشد و توسعه روزافزون شهرهای رودهن و آبعلی و روستاهای اطراف این شهرها فراهم خواهد شد.

اگر می‌خواهید از جاذبه‌های دیدنی رودهن بازدید کنید و در روستاهای اطراف به طبیعت‌گردی بپردازید، بهتر است. حداقل یک شب را در طبیعت بکر این منطقه اقامت کنید. در رودهن انواع ویلا، سوئیت، خانه و آپارتمان مبله برای مسافران وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را اجاره کنید. البته پیدا کردن محل اقامت متناسب با بودجه و امکانات مدنظر شما ممکن است. زمان‌بر باشد، برای سرعت بخشیدن به این امر اتاقک می‌تواند به کمک شما بیاید.


منظم شدن سطح انبار، سرعت بخشیدن به حرکت دستگاه ها و افراد، افزایش بهره‌وری انبار. جلوگیری از ریزش کالاها بر اثر قرار گرفتن بر روی یکدیگر، از مزایای دیگر قفسه‌ صنعتی است.. اجرای قفسه فلزی در انبار باعث افزایش بازدهی و دسترسی کالاها در زودترین زمان ممکن خواهد شد.

ظرفیت ذخیره سازی عالی با حذف راهروهای فرعی قفسه بندی خودراهرو یک راه حل بسیار مناسب جهت نگهداری کالاهای پالتی در حجم و تعداد زیاد و تنوع کم است.. قفسه خودراهرو یا درایوین یکی از مناسبترین سیستمهای قفسه بندی جهت نگهداری انواع محصولات و کالاها بصورت پالتی است. به نحوی که از حجم زیاد و […]

شرکت سبز گلشن تیراژه جهت نگهداری ظروف مربوط به محصولات آرایشی و بهداشتی شامل انواع تیوپهای رنگ مو، اکسیدان، است.ون و غیره با برند آتوسا در نظر داشت فضای انبار خود را به مساحت متر مربع، تجهیز نماید. با توجه به ارتفاع مناسب انبار موجود و به منظور است.فاده حداکثری از فضای انبار، راه […]



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در رودهن