قفسه سوپرمارکتی در رودهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Supermarket shelf-1
Supermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



شرایط جغرافیایی و آب و هوای کوهستانی رودهن باعث شده تا  کشاورزی و دامداری به‌عنوان شغل اکثر مردم روستاهای بخش رودهن به حساب آید، به‌طوری‌که از لحاظ دامپروری و تولید شیر، رودهن حرف اول و آخر را در شرق است.ان تهران می‌زند. از محصولات مهم باغی رودهن می توان به گیلاس، زردآلو، گردو و سیب و محصولات کشاورزی به گندم و جو و برخی صیفی‌جات اشاره کرد

کمپ محمد داغی یا بام رودهن در شمال این شهر و در بلند ترین منطقه آن (خیابان سجادیان) قرار گرفته است.. بام رودهن تفریح گاهی آرام و باصفا برای ساکنین رودهن و همچنین گردشگران فراهم کرده و دارای امکاناتی همچون رستوران، قهوه خانه سنتی، آلاچیق، فضایی برای پیاده روی، سرویس بهداشتی و وسایل ورزشی است..

اگر از تهران بخواهید سمت رودهن بروید تاکسی‌های رودهن در سه راه تهرانپارس، ترمینال شرق و چهار راه مینی سیتی مستقر هستند. با خودروی شخصی نیز به یکی از اتوبان‌های شهید بابایی یا شهید زین‌الدین بروید و به سمت شرق است.ان حرکت کنید. در هر کدام از جاده‌‌های دماوند یا اتوبان پردیس که قرار بگیرید، به رودهنِ زیبا خواهید رسید.


داشتن یک مغازه سوپرمارکت یکی از پر درآمدترین و سودآورترین سرمایه گذاری هایی است. که میتوانید داشته باشید. در این سرمایه گذاری پرسود که در میان مشاغل آزاد کمترین ریسک را دارد، داشتن قفسه بندی مناسب سوپرمارکت بسیار اهمیت دارد. چراکه مغازه هایی که معمولا برای راه اندازی یک سوپرمارکت در نظر گرفته میشوند، خیلی بزرگ نیستند. به خصوص اگر بودجه ای محدود داشته باشید و بخواهید با کمترین هزینه بیشترین سودآوری را از مغازه خود داشته باشید. برای راه اندازی یک سوپر مارکت موفق با کمترین هزینه با ما همراه باشید. قفسه بندی سوپر مارکت یکی از پرمصرف ترین انواع قفسه بندی در میان تجهیزات فروشگاهی به حساب می اید. ما در

این امر مشتریان را مجبور می‌کند تا برای رسیدن به موارد پرمصرفی مثل، شیر، ماکارونی یا … از کنار همه موارد کم مصرفی که در قفسه‌های جلویی فروشگاه هستند عبور کنند. شما متوجه خواهید شد که مشتریان در طول مسیرشان همیشه یک یا دو مورد اضافی را که فراموش کرده بودند و یا از وجود آن بی اطلاع بودند، انتخاب می‌کنند.

شرکت بهسرما در راستای تولید تجهیزات فروشگاهی فعالیت خود را در سال آغاز نمود، طراحی و تولید انواع تجهیزات فروشگاهی، مانند: یخچال‌های فروشگاهی و صنعتی، قفسه‌بندی فروشگاهی و تمامی ملزومات فروشگاهی از اصلی‌ترین فعالیت‌های شرکت تجهیزات فروشگاهی بهسرما محسوب می‌شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در رودهن