قفسه انباری در شمال تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Storage shelf-1
Storage shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



شمال تهران به واسطه قرارگیری در دامنه جنوبی رشته کوه های البرز ، دارای آب و هوای معتدل کوهستانی است. . همین موضوع باعث شده تا روستاهای قدیمی شمال تهران که امروزه بخشی از بافت شهری پایتخت محسوب میشوند ، همه روزه پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر تهران و ایران باشند . از جمله اماکن گردشگری شمال تهران میتوان به روستاهای خوش آب و هوای دربند و درکه اشاره کرد که با درخت های قدیمی و رودخانه های فصلی خود از دلبرترین اماکن تفریحی تهران محسوب میشوند . در این سمت و در محله ولنجک هم بام تهران و پیست اسکی توچال خودنمایی میکنند . در کل شمال تهران یکی از بهترین بخض های تهران برای گذراندن تعطیلات آخر هفته است. .

الهیه در گذشته، خورآذین نام داشت. داستان تکراری پیشکش دادن یک تکه از ایران به یکی از بانوان نامی و نام گذاری این محله، تحت تاثیر کسی که احداثش کرد. کارخانه کبریت‌سازی، در زمان قاجار، نماد الهیه بود و بعدها راه زندگی سفیران کشورهای مختلف به این محله خوش آب‌و‌هوا باز شد.

طجرشت یا همانگونه که امروزه از آن یاد می کنیم تجریش یکی از قدیمی ترین محله های تهران می باشد که اولین بار از آن در سال هجری قمری صحبت شده است.. این محله که دارای بافتی سنتی است. و مدرن است. از مهمترین بخش های تهران به حساب می آید. بازار تجریش که دقیقا در جنب میدان تاسیس شده است. از اصلی ترین بازارهای سنتی تهران می باشد. وجود مقبره صالح ابن موسی کاظم که به امام زاده صالح نیز مشهور است. به این منطقه حس و حال مذهبی داده و آن را در شمال تهران منحصر به فرد کرده است..


اصطلاحاً بالکن با پایه راک نیز گفته می شود، متشکل از زیربندی سیستم راک و سطح بالکن از کفپوش مسطح و یا پانل پله شیاردار است.، جهت است.فاده حداکثری از ارتفاع فضا، با امکان ایجاد بالکن و یا نیم‌طبقه در مکان های مختلف کاربرد دارد.

شرکت لبنیات کاله تولید کننده انواع محصولات لبنی در سال تأسیس گردید. این شرکت به منظور افزایش ظرفیت و است.فاده بهینه از ارتفاع انبار، اقدام به قفسه بندی انبارهای یکی از کارخانجات تولیدی خود واقع در جاده قدیم کرج به مساحت تقریبی متر مربع نمود. به همین منظور انبارهای ملزومات بسته بندی، مواد […]

بدلیل در اختیار داشتن مقدار فضا کم و کوچک که برای مرتب کردن محصولات باید وجود داشته باشد، قفسه بندی و انسجام دادن به اجسام و همچنین محصولات در انبارها بسیار مهم است.. در این بین انتخاب سیستم قفسه بندی که متناسب با مکان و اجسامی که قرار است. برروی آن قرار گیرد بسیار حائز اهمیت می باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شمال تهران