قفسه فروشگاهی در شمال تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Store shelf-1
Store shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



برای معرفی بالا شهر تهران نمی‌توان یک خط فرضی را بر نقشه تهران کشید و قسمت شمالی آن را بالا شهر تهران دانست. شاید معیار مناسب برای تشخیص بالا و پائین شهر میزان توسعه یافتگی این مناطق باشد. میزان توسعه یافتگی مناطق به شاخص تقسیم می‌شود. اشتغال و تراکم نسبی جمعیت جزو شاخص اقتصادی هستند. منطقه تهران منطقه سازه‌ های لوکس منطقه تهران درگذشته دارای خانه‌های ویلایی بزرگ و باغات میوه بوده به همین دلیل دارای بافتی شبه روستایی است..

از جمله محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارد می توان به محله های سردار جنگل، پونک، شهرک آپادانا، شهرک اکباتان، اشرفی اصفهانی، شهر زیبا، آریا شهر، شهران، مهران، فرحزاد، جنت آباد، باغ فیض، کن، سولقان، شهرک نفت، ایوانک، شاهین، کوهسار، ایرانشهر، لاله و ...  اشاره کرد.

محله الهیه تهران اولین مورد از لیست معروف ترین محله های شمال تهران است. که عموما آن را به عنوان یکی از محله‌های قدیمی و البته لاکچری پایتخت می‌شناسند، این محله از نظر منطقه بندی در ناحیه منطقه یک تهران قرار گرفته است.. این منطقه که جز مناطق لوکس و گران‌قیمت شمال شهر به حساب می‌آید در بخش‌های زیادی مورد بازسازی قرار گرفته است. اما باز هم نمی‌توان گفت که ساختمان‌های لوکس تمام بخش های این محله را به خود اختصاص داده‌اند. اگر بخواهیم محله الهیه تهران را از نظر موقعیت جغرافیایی بر روی نقشه شهر تهران بررسی کنیم باید گفت که این منطقه از سمت غرب تا خیابان ولیعصر، از شرق تا جاده قدیم شمیران و پل رومی، از شمال تا تجریش و ازجنوب تا پارک وی امتداد پیدا کرده است.. با این حساب محله الهیه تهرانم جز محله‌های بزرگی است. که وسعت زیادی از شهر را به خود اختصاص داده است.. 


تک قفسه فرصت را مغتنم می شمارد و برای آرامش خاطر شما عزیزان پیشنهاد میکند از سایت های پرطرفدار درج آگهی همانند دیوار و شیپور و … در زمینه خرید و فروش این نوع کالاها و ابزار است.فاده ننمایید. نقص بزرگ این برنامه ها، عدم ارتباط مستقیم کاربر با فروشندگان و ضمانت اصل و نو بودن قفسه های فروشگاهی و قفسه های صنعتی انباری است..

پروژه قفسه بندی آستان قدس رضوی مشهد که از نوع قفسه فروشگاهی میباشد در سال توسط شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق اجرا گردیده است.. این پروژه قفسه بندی فروشگاهی با است.فاده از بهترین نوع قفسه در سیستم قفسه فروشگاهی انجام و تحویل گردیده است. و از کیفیت بالایی برخوردار میباشد. شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق بعنوان تولیدکننده برتر ایران در زمینه های مختلف قفسه بندی، قفسه فروشگاهی، قفسه انبار و انواع دیگر قفسه با است.اندارد های روز اروپا میتواند بهترین انتخاب برای ارائه سیستم های متنوع قفسه بندی به شما عزیزان باشد.

پروژه قفسه بندی فروشگاه های زنجیره ای شهرداری مشهد که از نوع قفسه فروشگاهی می باشد در سال توسط شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق اجرا گردیده است.. این پروژه قفسه بندی فروشگاهی با است.فاده از بهترین نوع قفسه در سیستم قفسه فروشگاهی انجام و تحویل گردیده است. و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شمال تهران