قفسه انباری در شهر سنگ تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Storage shelf-1
Storage shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



در بازار سنگ شمس آباد می توان کیلومترها زیبایی طبیعی برآمده از دل کوه ها و اعماق ناشناخته زمین را، یک جا از نظر گذراند، بی آنکه زمانی به بیهودگی سپری شده باشد؛ چرا که با حضور در این بازار بزرگ سنگ، علاوه بر لذت تلفیق صنعت انسانی و هنر طبیعی، بدون شک، سنگ مورد نظر خود را نیز خواهید یافت.

گفته می شود سرانه مصرف سنگ‌های ساختمانی ایران در رتبه نخست جهانی قرار دارد بنابراین برای رفع این نیاز در شهر‌ها، بازار‌های سنگ کوچک و بزرگی تشکیل شده اند که نقش واسطه را بین کارخانه‌های سنگبری و مصرف کنندگان ایفا می کنند.

فروش سنگ طبیعی در غرفه های یک بازار سنگ به مراتب بیشتر از انبارهای سنگ تکی است. و اغلب خریداران نیز ترجیح می دهند به جای مراجعه به چندین نمایشگاه یا انبار مختلف، به یک بازار سنگ مراجعه کرده تا بتوانند از بین تنوع بی شمار سنگ های طبیعی، سنگ دلخواه خود را خریداری نمایند.


در سیستم قفسه صنعتی اجناس با وزن و حجم بالا بارگزاری میشود.در این نوع قفسه بندی نسبت به نوع کالا ، نوع قفسه بندی نیز تغییر میکند. در این خصوص قبل از هرگونه سفارش حتما باید با کارشناسان شرکت مشورت و محل به طور دقیق اندازه گیری و مورد بررسی قرار گیرد تا بهترین سازه مورد نیاز آن شرکت معرفی و نصب گردد.

شرکت نیکان تک ایرانیان که در زمینه تولید اتصالات و شیرآلات نفتی فعالیت می نماید جهت افزایش ظرفیت و است.فاده حداکثری از فضای انبارهای خود واقع در شهرک صنعتی پرند، اقدام به تجهیز و قفسه بندی مجموعه انبارهای خود نمود. به همین منظور این شرکت جهت نگهداری اقلام و کالاهای مد نظر، از سیستم قفسه […]

نصب سریع و است.فاده بهینه از فضای انبار قفسه بندی نیم طبقه پیش ساخته راک علاوه بر افزایش سطح مفید قابل است.فاده، قابلیت انعطاف بسیار بالایی جهت نصب در انواع فضاهای مختلف با هر ابعادی را داراست. نیم طبقه پیش ساخته راک به گونه ای طراحی گردیده است. که علاوه بر صرفه اقتصادی، قابلیت اجرا […]



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر سنگ تهران