قفسه سوپرمارکتی در شهر سنگ تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Supermarket shelf-1
Supermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



یکی از چالش‌هایی که خریداران سنگ های ساختمانی در تهران نیز با آن مواجه هستند، جستجوی مراکز خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی می باشد. فرقی نمی کند که به دنبال مرمت و بازسازی بنای خود باشید یا برای ساخت پروژه های خود نیاز به خرید 

به دلیل تجمع تولیدکنندگان و فروشندگان متعدد و معتبر سنگ در این بازار، انتخاب از بین محصولات راحت تر و سریع تر به نتیجه خواهد رسید. بازارهایی که در داخل بافت شهری قرار دارند به مراتب کوچکتر از بازارهای سنگ خارج از شهر هستند و به دلیل تنوع پایین از هر لحاظ، نمی توانند نظر همه خریداران را جلب نمایند. اما مراکزی نظیر بازار سنگ شمس آباد این مزیت را دارد که به دلیل وسعت زیاد، تنوع بی نظیری از انواع سنگ ها را با کیفیت، رنگ و طرح های مختلف را در خود جای داده است.. بنابراین اگر برای پروژه های لوکس و خاص خود، در جستجوی سنگ های باکیفیت، لوکس و منحصر بفرد هستید، و یا سنگی مناسب با بودجه پروژه خود و با صرفه اقتصادی می خواهید، حتما بازار سنگ شمس آباد را در نظر داشته باشید.

فروش سنگ طبیعی در غرفه های یک بازار سنگ به مراتب بیشتر از انبارهای سنگ تکی است. و اغلب خریداران نیز ترجیح می دهند به جای مراجعه به چندین نمایشگاه یا انبار مختلف، به یک بازار سنگ مراجعه کرده تا بتوانند از بین تنوع بی شمار سنگ های طبیعی، سنگ دلخواه خود را خریداری نمایند.


ارائه خدمات متمایز طراحی دکوراسیون داخلی سوپرمارکت در شرکت تولیدی رادان صنعت شرق با است.فاده از تجهیزات و ماشین آلات مدرن روز در تولید انواع قفسه فلزی فروشگاهی، قفسه انبار، قفسه هایپر مارکت و... باعث شده است. تا رضایت کامل مشتری خود را جلب نماییم.

با تقاضای بالای افراد برای خرید انواع قفسه های فروشگاهی و به خصوص قفسه های سوپرمارکتی، و همچنین افزایش قیمت آهن و فلزات مورد نیاز برای ساخت تجهیزات فروشگاهی، قیمت این ابزار های پر کاربرد به صورت روزانه متغیر است.. اما ما میتوانیم این اطمینان را به شما بدهیم که در کنار تیم حرفه ای تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت میتوانید با مناسب ترین قیمت نسبت به کیفیت تجهیزات مورد نیاز سوپرمارکت خود را خریداری کنید. ما برای کاهش هزینه های اولیه سرمایه گذاران محترم، امکان خرید قفسه های فلزی فروشگاهی دست دوم را نیز باری شما فراهم کرده ایم. با ما در تماس باشید.

گروه صنعتی عالی صنعت با بهره گیری از دانش روز دنیا و دارا بودن کادر فنی و متخصص با کمترین هزینه و در کمترین زمان نسبت به تحویل سفارشات شما مشتریان محترم اقدام می نماید. عالی صنعت با اتکا به تجربه علمی و عملی ساله خود در تولید صنایع قفسه بندی انبار و ملزومات فروشگاه با افزایش ظرفیت توان تولیدی و همچنین عرضه محصولات متنوع و جدید سهم شایسته ای از بازار داخلی را به خود اختصاص داده است.. و در حال اقدام جهت صادرات به خارج از کشور هستیم لازم به ذکر است. که این گروه صنعتی از چند سال گذشته خود را مجهز به ماشین آلات پیشرفته صنعتی نموده است. و همچنین از نیروی کار متخصص بهره میگیرد و لازم به ذکر است. که این گروه صنعتی در تمام نقاط ایران در اسرع وقت جهت ارائه خدمات به هم میهنان عزیز آماده میباشد .



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر سنگ تهران