قفسه بندی در شهر قدس ( فروش, مشاوره و اجرا )

categorizing-1
categorizing-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



شهرستان قدس با دارا بودن واحدهای معدن شن و ماسه و چندین کارخانه آسفالت با مشکل آلودگی هوا مواجه است.. برخی از این معادن متعلق به یا سال پیش است.. آن زمان شهرستان قدس کوچک‌تر بوده و این معادن در حاشیه شهر قرار گرفته بودند، ولی با گذشت سالیان سال این معادن در چند قدمی محل سکونت شهروندان این شهرستان قرار گرفته‌اند.

شهرداری قدس سازمانی غیردولتی‌است که درسال۸ تأسیس شد و اداره شهر قدس را به عهده دارد. مسئولیت اداره این سازمان با شهردار قدس است. با حکم شورای شهر قدس انتخاب می‌شود. شهرداری قدس شامل منطقه است. که اداره هر منطقه به عهده شهردار آن منطقه است.. اولین شهردار قدس، محمد اصالت بود که از سال۸ تاعهده‌دار این سمت بود.

امیرتومان با فراهم کردن امکانات و آوردن عده‌ای از اهالی خمسه به این منطقه، آرام آرام زمین‌های بایر را به زمین‌های کشاورزی تبدیل نمود و منطقه رنگی از زندگی جدید به خود گرفت. می‌گویند نام اولیه این محل پیش از آنکه امیر تومان آن را تصاحب کند


قفسه بندی دینامیک سیستمی است. که از ریل ها یا غلتک های شیبدار برای لغزاندن پالت ها یا جعبه ها به سمت محل چیدن است.فاده می کند. قفسه‌های دینامیک که به عنوان قفسه‌بندی جریان گرانشی نیز شناخته می‌شوند، شامل سیستم‌های پس بک، سیستم‌های شاتل پالت و سیستم‌های زنده پالت می‌شوند. قفسه بندی دینامیک برای است.فاده از فضای موجود، انعطاف پذیر و ایده آل است. و آن را به سرمایه گذاری مقرون به صرفه برای صاحبان انبار تبدیل می کند.

 چه به قفسه‌ صنعتی انبار یا قفسه‌بندی اداری برای تجارت خود نیاز داشته باشید، یا به قفسه‌های ذخیره‌سازی قابل اعتماد برای گاراژ، سوله یا کارگاه نیاز داشته باشید، میتوانید از طریق  مجموعه  پرشین راک برای انجام طراحی و تولید محصول مورد نظرتان اقدام کنید.

رادان صنعت شرق با پشتکاری بیش از یک دهه پر افتخار در صنعت ایران و بعنوان برترین تولیدکننده انواع مختلف قفسه همچون قفسه انبار، قفسه فروشگاهی و با داشتن کادری مجرب در بخش سیستم های قفسه بندی آماده ارائه خدمات به کلیه مشتریان می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید قفسه و فروش قفسه و همچنین سیستم های قفسه و قفسه بندی میتوانید با همکاران واحد فروش رادان صنعت شرق در ارتباط باشید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر قدس