قفسه فروشگاهی در شهر قدس ( فروش, مشاوره و اجرا )

Store shelf-1
Store shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



به گفته حسین بیگلری رئیس وقت اداره محیط زیست قدس فعالیت صنایع بزرگ و کوچک در شهرستان قدس در کنار مزایا، ثمرات و فرصت‌های متعدد و بالقوه‌ای که از منظر اقتصادی، تولیدی و اشتغالزایی در پی دارد، حاوی مخاطرات و تهدیداتی در عرصه زیست‌محیطی نیز است.. وجود معدن شن و ماسه در این منطقه به صورت بالقوه مستعد ایجاد آلودگی‌های زیست‌محیطی است. که تا درصد این معادن از حیث رعایت اصول زیست‌محیطی، است.انداردهای لازم را رعایت می‌کنند، لذا فعالیت معادن با آلایندگی‌هایی همراه بوده که در شهرستان قدس بخش عمده این آلودگی‌ها ناشی از مسیرهای دسترسی و راه‌های مواصلاتی منتهی به معادن و تردد خودروهای سنگین و کامیون‌های حمل مصالح و نخاله‌های ساختمانی است.. میزان آلایندگی هوای قدس در مقایسه با شهرستان‌های همجوار (ملارد و شهریار) به مراتب سنگین تر و شدید تر است. که فعالیت‌های صنعتی و تولیدی اشاره شده از یکسو و نزدیکی به پایتخت و تأثیرپذیری از هوای آلوده تهران نیز ضریب آلودگی‌ها را تشدید کرده‌است. یکی از معضلات اساسی ما در این منطقه به لاستیک سوزی و زباله سوزی معطوف می‌شود.

سطح زیر کشت در حوزه قدس و شهرک‌های اطراف آن ۵ هکتار است.. به دنبال تحولات اجتماعی و سیاسی دهه‌های اخیر، افزایش جمعیت و رشد مهاجرت به سوی تهران، امروزه شهرقدس به یکی از مناطق پرجمعیت و متراکم مسکونی حومه تهران تبدیل شده‌است.

مرحله دوم با تأسیس کارگاه‌ها و کارخانجات متعدد در کنار جاده قدیم و کنار راه‌آهن و به‌طورکلی شروع رشد سریع تهران در چند دهه اخیر آغاز گردید. در این مرحله با رشد سریع جمعیت منطقه تهران روستای قلعه حسن خان نیز که در فاصله نسبتاً کمی از تهران و در نزدیکی تعدادی از این کارخانجات و کارگاه‌ها قرار گرفته‌است به سرعت رشد نمود.


قفسه یکطرفه کنار دیواری از انواع قفسه های فروشگاهی است. که در سوپرمارکت ها و فروشگاه های بزرگ کاربرد دارد. این نوع قفسه بندی فروشگاهی به دلیل است.فاده بهینه از فضا جهت است.فاده برای قفسه بندی انبار و یا قفسه بندی فروشگاه بسیار مناسب است.. جهت اطلاعات بیشتر در مورد  

دسته ای از این قفسه ها، یک طرفه هستند و به راحتی می توان آن ها را نصب کرد. البته این قفسه ها را نصب نمی کنند بلکه قابلیت چسبیدن دارند و می توان آن ها را کنار دیوار ها به آسانی چسباند. دسته دیگر این مدل قفسه ها، دو طرفه هستند که دارای دو سمت می باشند و امکان نصب در هر مکانی را دارند. یکی دیگر از مدل های قفسه فلزی فروشگاهی، قفسه های چهار طرفه می باشند که مشتریان با وجود آن ها در فروشگاه، می توانند به راحتی به محصولات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

قفسه بندی فروشگاه یک امر بدیهی و غیر قابل اجتناب است. زیرا با وجود تعداد بالای محصولات و در خواست مشتری چیدمان سنتی فروشگاه ها نمی تواند جوابگو بوده و باعث دردسرهای فراوانی برای مشتری و خود صاحب فروشگاه خواهد شد. از این رو ما به شما قفسه بندی فروشگاه را پیشنهاد می کنیم با یک قفسه بندی اصولی و مناسب می توان هم تعداد بالایی از محصولات را به نمایش گذاشت و هم باعث جلب رضایت مشتری خواهد شد. قفسه های پلاستیکی گزینه ای مناسب برای است.فاده در فروشگاه های کوچک و تازه تاسیس است. زیرا بسیار مقرون به صرفه تر از قفسه فلزی بوده و هم به راحتی می توانید مقادیر زیادی از محصول را در آن جای دهید. اما توجه داشته باشید که اگر محصولی با وزن بالا موجود است. حتما از انواع قفسه بندی های دیگر است.فاده نمایید که دچار مشکل و دردسر نشوید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر قدس