قفسه بندی در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, مشاوره و اجرا )

categorizing-1
categorizing-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ،  فلزی و بسیاری دیگر از زمینه‌ها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سوله‌ها و کارخانه‌ها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آن‌ها پیدا می‌شود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.

در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

صنایع شیمیایی و پلاستیک، سلولزی، دخانی، نساجی و پوشاک، غذایی و آشامیدنی، برق و الکترونیک، فلزی و ماشین‌سازی، کانی غیرفلزی و خدمات از جمله صنایعی هستند که در شهرک صنعتی شمس‌آباد فعالیت می‌کنند. صنایع فلزی و ماشین سازی با قرارداد واگذاری بیشترین سهم را دارند و به ترتیب کانی غیر فلزی قرارداد، شیمیایی و پلاستیک ۸ قرارداد، غذایی و آشامیدنی ۵ قرارداد، خدمات قرارداد، سلولزی قرارداد، نساجی و پوشاک ۸ قرارداد و در آخر برق و الکترونیک با قرارداد به کار خود در این شهرک به فعالیت می‌پردازند.


پروژه قفسه بندی معادن مس تكنار كاشمر که از نوع قفسه انبار میباشد در سال توسط شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق اجرا گردیده است.. این پروژه قفسه بندی انبار با است.فاده از بهترین نوع قفسه در سیستم قفسه انبار انجام و تحویل گردیده است. و از کیفیت بالایی برخوردار میباشد. شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق بعنوان تولیدکننده برتر ایران در زمینه های مختلف قفسه بندی ، قفسه فروشگاهی ، قفسه انبار و انواع دیگر قفسه با است.اندارد های روز اروپا میتواند بهترین انتخاب برای ارائه سیستم های متنوع قفسه بندی به شما عزیزان باشد.

همان طور که گفتیم قفسه بندی پالت راک به خوبی محیط انبار را تقسیم بندی نموده و فضایی بهینه جهت ذخیره سازی کالاها فراهم می آورد. ضمن اینکه طبقات در قفسه های راک اغلب توانایی تحمل بار بالایی دارند و می توان کالاهای سنگین وزرن و حجیم را به راحتی در آن ها قرار داد. این مزایا سبب شده قفسه بندی راک سنگین، سیستمی بهینه و مقرون به صرفه برای صاحبان کارخانه ها و کارگاه ها باشد. در واقع می توان گفت این روش قفسه بندی با توجه به فضایی فراهم آورده و قدرت تحمل بار، بسیار ارزان قیمت و نازل می باشد.

یکی از مهمترین ارکان یک فروشگاه قفسه های آن می باشد .توجه به چیدمان و است.فاده بهینه از فضا ،کیفیت و است.قامت قفسه ها در عین زیبایی از جمله عواملی است. که فروشگاه شما از دیگران متمایز می نماید .این مجموعه متناسب با هر فروشگاه ابتدا چیدمانی سه بعدی برای ادراک بهتر تهیه کرده و سپس با تایید مشتری در کوتاه ترین زمان محصولات مورد نیاز را با بالاترین کیفیت تولید می کند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد