قفسه سوپرمارکتی در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, مشاوره و اجرا )

Supermarket shelf-1
Supermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.

شهرک‌‎​‎‎​ صنعتی بزرگ ولی بی صاحب بی مدیریت همیشه شلوغ مگه میشه شهرک به این بزرگی فقط یک راه ورود داشته باشه همیشه خدا‌‎‌​‌​ ترافیکه جلو شهرک اکثر اوقات پلیس هست خوبه مواقعی که نیست خیلی افتضاح مدیریت داغون شهرک که برای رفاه حال کارکنانش راه های دیگه‌‎​‎‏‏ شهرک باز نمیکنه داخل شهرک جوریه ادم انگار میره افرود عوارض زمین خیلی زیاده ماشاالله

صنایع شیمیایی و پلاستیک، سلولزی، دخانی، نساجی و پوشاک، غذایی و آشامیدنی، برق و الکترونیک، فلزی و ماشین‌سازی، کانی غیرفلزی و خدمات از جمله صنایعی هستند که در شهرک صنعتی شمس‌آباد فعالیت می‌کنند. صنایع فلزی و ماشین سازی با قرارداد واگذاری بیشترین سهم را دارند و به ترتیب کانی غیر فلزی قرارداد، شیمیایی و پلاستیک ۸ قرارداد، غذایی و آشامیدنی ۵ قرارداد، خدمات قرارداد، سلولزی قرارداد، نساجی و پوشاک ۸ قرارداد و در آخر برق و الکترونیک با قرارداد به کار خود در این شهرک به فعالیت می‌پردازند.


به جهت جلب نظر مشتریان و کسب رضایت آنان لازم است. محصولات و اجناس فروشگاه را در بهترین حالت درون قفسه های مختلف قرار دهید تا امکان دسترسی به آنها راحت باشد. زمانی که مشتری محصول مورد نیازش را به سرعت در میان راهروهای فروشگاه میابد احساسی بهتر خواهد داشت و در نهایت به مشتری وفادار شما تبدیل خواهد شد. است.فاده از قفسه بندی فروشگاهی مناسب، زیبا و ایمن راهکاری مطمئن برای کسب رضایت مشتریانتان خواهد بود.

در راستای رسیدن به هدف‌های شرکت ، افزایش کیفیت و ظرفیت تولید این شرکت از مدرن‌ترین تکنولوژی تولید در ساخت محصولات خود بهره می‌برد و باور به اهمیت نقش نیروی کار متخصص دائماً در راستای رشد و توسعه نیروی انسانی گام بر می‌دارد. از محصولات شاخص بهسرما می‌توان از: 

شركت صنعتی پرشين صنعت آسيا ، فعال در زمینه تولید لوازم فروشگاه های زنجیره‌ای در سراسر کشور می‌باشد که فعالیت خود را از سال آغاز و تا‌کنون با تکیه بر دانش فنی متخصصین و مشاوره کارشناسان مجرب در تمام مراحل فرایند تولید و با عنایت پروردگار به تولید محصولاتی با بالاترین سطح کیفی، توام با دانش و طراحی منحصر به فرد در این عرصه مشغول به فعالیت می باشد .



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد