قفسه راک در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Rock shelf-1
Rock shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



وثوق‌الدوله یکی از پرنفوذترین رجال سیاسی در دوران قاجاریه بود که محله کنونی تهران نو را خریداری کرد و با تقسیم بندی اراضی خود تلاش می کرد کسب درآمد داشته باشد. این محله که امروزه به یکی از دسترس ترین منطقه های تهران تبدیل شده است. از طریق خطوط بی آر تی و مترو قابل دسترسی می باشد. تهران نو توسط مهندسین فرانسوی ساخته شده است. از این رو بسیاری آن را به‌عنوان پاریس تهران نیز عنوان می‌کنند.

بزرگراه رسالت، جداکننده‌ نارمک شمالی و جنوبی است.. بخش شمالی نارمک که از آب و هوای معتدل‌تر و خنک‌تری برخوردار است.، در منطقه قرار گرفته است.؛ اما در بخش جنوبی نارمک صد میدان سرسبز قرار دارد، به شکلی که میدان نبوت قسمت مرکزی این محله را تشکیل می‌دهد.

بلوار هنگام که در منطقه قرار گرفته است. بیشتر به دلیل میزبانی بوستان جنگل لویزان شناخته می شود و یک خیابان شمالی &#; جنوبی به حساب می آید. این بلوار که پیش از این به عنوان متری زند شناخته می شد یکی از اصلی ترین محله های شرق تهران به حساب می آید که از نظر شهرسازی اهمیت بسزایی دارد. بلوار هنگام بین دو بزرگراه شهید بابایی و رسالت قرار گرفته و ساکنین می توانند با است.فاده از خطوط مختلف اتوبوسرانی در این محله رفت و آمد کنند.


 تهران دارای بیشترین تعداد هایپرمارکت و فروشگاه در کشور می باشد همین امر وجود یک نمایندگی قفسه فروشگاهی در این شهر را بیشتر نمایان می کند. تک قفسه معتبرترین مرکز فروش قفسه های فلزی در تهران ، که تمامی قفسه فلزی های مورد نیاز یک فروشگاه را ارائه می دهد. شما می توانید برای خرید بی واسطه انواع قفسه فروشگاهی در تهران به فروشگاه آنلاین این مرکز مراجعه نمایید و بدون صرف هزینه اضافی خرید مطمئن و سریع را انجام دهید. برای خرید قفسه مد نظر ابتدا فضای مجموعه و حجم کالا را در نظر بگیرید و سپس از انواع قفسه فروشگاهی در این مجموعه اقدام به خرید نمایید.

قفسه راک سنگین برای انبار های بزرگ با اقلام سنگین که بارگیری توسط لیفتراک انجام میشود مورد است.فاده قرار میگیرد و قابلیت اجرا تا ارتفاع متر در چندین طبقه را دارد. این نوع قفسه بندی شامل قاب ، بازو ، پانل یا کفپوش می باشد که نسبت به وزن و حجم کالا نوع و متریال سازه تغییر میکند.

در فروشگاه های زنجیره ای قفسه بندی یکی از اولین اصول در چیدمان فروشگاه است. که باعث جلب نظر مشتری خواهد شد. اگر دقت کرد باشید در فروشگاه های زنجیره ای قفسه ها به صورت لاین هایی بزرگ و جادار برای چیدمان محصول و البته رفت و آمد مشتریان ایجاد می گردد. باید دقت داشت که در نحوه قفسه بندی فروشگاه به نوع محصول و همچنین فضای رفت و آمد مشتریان توجه لازم شود. برای خرید بهترین قفسه های فروشگاههای زنجیره ابتدا نوع محصول خود را در نظر بگیرید و از میان انبوه مدل های قفسه های فروشگاهی اقدام به خرید قفسه مورد نظر خود نمایید. از بهترین قفسه فروشگاه می توان به قفسه فلزی فروشگاه زنجیره ای اشاره نمود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران