قفسه سوپرمارکتی در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Supermarket shelf-1
Supermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



یکی دیگر از قدیمی ترین محله های شرق تهران که قدمت آن به بیش از یکصد سال می رسد شمیران نو می باشد. این محله همانند تهرانپارس آغاز ساخت و سازش به سال باز می گردد. پیش از آغاز ساخت و ساز مدرن شمیران نو این محله به عنوان منطقه تفریحی و اعیان نشین تهران به حساب می آمد و ویلاهای قدیمی و سنتی در آن دیده میشد.

اصلی ترین خیابان و محله شرق تهران بدون شک تهرانپارس می باشد که ساخت و ساز در آن از سال و پس از آن که ارباب هرمز این محله را خریداری کرد آغاز شده است.. تهرانپارس دارای چهار فلکه اصلی می باشد که هر یک از این فلکه ها با است.فاده از بلوار آرش به یکدیگر متصل می شوند. امروزه به دلیل مصوبه های مختلف توسعه شهرسازی این فلکه به صورت کلی تغییر ماهیت داده اند و ساختار این محله تغییر یافته است..

انتخاب یک محله مناسب برای زندگی دغدغه همیشگی ما بوده است.. خصوصا در سال‌های اخیر با تبدیل شدن زمین و مسکن به یک کالای سرمایه‌ای، این دغدغه مهم‌تر هم شده است. و بسیاری از افراد سعی دارند پول خود را برای خرید خانه در جایی صرف کنند که بیشترین سود را برایشان داشته باشد. البته همیشه هم سودِ بیشتر، عامل انتخاب منطقه برای خرید یا اجاره خانه نیست و عواملی مانند میزان توسعه‌یافتگی، قیمت منطقه، آب‌وهوا و شرایط زیست‌محیطی نیز در انتخاب افراد تاثیر دارند؛ بنابراین برای


نحوه چیدمان هایپر مارکت نقشی اساسی در برآورده کردن نیازهای روزانه مشتریان و شکل گیری فرهنگ خرید در آنها ایفا می کند. لذا بکار گیری چیدمان قفسه های سوپرمارکت بصورت مناسب و کارا در مرحله نخست و است.فاده از سیستم قفسه بندی با کیفیت و درجه یک در مرحله بعد از اهمیت بالایی در این فضاها برخوردار است..

انواع مختلف و گوناگون محصولات، نیاز به مدل های متفاوتی از قفسه دارند تا محصولات را به بهترین شکل ممکن در معرض نمایش قرار دهند. به عنوان مقال قفسه های خرده فروشی مغازه، نیازمند این هستند که محکم و بادوام، سازگار و همچنین مقرون به صرفه باشند. بنابراین قفسه های فروشگاه باید بهترین کیفیت را داشته بوده و با محصولاتی که در آنها قرار داده می شود، متناسب باشند. همچنین برای طراحی قفسه در هایپر مارکت و یا مغازه های کوچک و بزرگ باید به طرز چیدمان محصولات مختلف نیز توجه کرد تا بتوان به بهترین سطح فروش دست یافت.

شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق با داشتن تجربه بیش از دو دهه فعالیت در زمینه تولید انواع قفسه، توانسته تجهیزات هایپرمارکتی با است.انداردهای روز اروپا و کیفیتی بالا را عرضه نماید. هدف اصلی این شرکت تولیدی علاوه بر حفظ و ارتقا کیفیت محصولات قفسه بندی خود، ایجاد روابط متقابل پایدار و مشتری مداری در جهت توسعه کسب و کار می باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران