قفسه هایپرمارکتی در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Hypermarket shelf-1
Hypermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.

محله های شرق تهران در مناطق دیگری از جمله منطقه قرار دارند. به طور کلی می توان گفت که این منطقه از محله دیگر تشکیل شده است. که هر کدام از این محله های شرق تهران ویژگی های مخصوص به خود و همچنین جاذبه های گردشگری و تفریحی متفاوتی دارند. این منطقه، از مهم ترین محله های شرق تهران بوده و با آشنایی با آن می توانید از زیباترین جاذبه های گردشگری پایتخت دیدن کرده و با بهترین جاهای دیدنی شرق تهران آشنا شوید. 

محله های شرق تهران واقع در منطقه به دلیل قرار داشتن در دامنه رشته کوه های البرز، دارای فضای سبز متعدد و بسیار زیادی می باشند. از جمله شناخته شده ترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری در محله های شرق تهران و به ویژه در منطقه می توان به: باغ پرندگان تهران، پارک ساحل، پارک پلیس، پارک جنگلی لویزان، بوستان یاس فاطمی، پارک جنگلی شیان، مقبره الشعرای موجود در دانشگاه علم و صنعت، پارک آبی افق هلان، بولینگ شیان، پارک نوفل لوشاتو، قنات موجود در شهرک امید، مجموعه تفریحی آناهید، تئاتر الغدیر، فرهنگسرای اشراق، و ... اشاره کرد. اگر تا به حال از جاذبه های گردشگری موجود در منطقه تهران دیدن نکرده اید، توصیه می کنیم بازدید از جاذبه های محله های شرق تهران واقع در منطقه را حتما در برنامه های خود قرار دهید و از این مناطق دیدن کنید. 


شرکت عالی صنعت به منظور تولید و ارائه جدیدترین سیستم های فروشگاهی و صنعتی تاسیس گردیده است. و با پشتوانه ی بیش از سال تجربه،دست یابی به دانش و تکنولوژی روز دنیا و کارکنانی متعهد و متخصص در حال فعالیت می باشد .این شرکت فضایی بالغ بر متر مربع و متر مربع سالن تولید قادر به تولید روزانه تن محصول بوده و در این راه از پرسنل کارگاهی و پرسنل اداری و مهندسی بهره می برد.

یکی از مهمترین ارکان یک فروشگاه قفسه های آن می باشد .توجه به چیدمان و است.فاده بهینه از فضا ،کیفیت و است.قامت قفسه ها در عین زیبایی از جمله عواملی است. که فروشگاه شما از دیگران متمایز می نماید .این مجموعه متناسب با هر فروشگاه ابتدا چیدمانی سه بعدی برای ادراک بهتر تهیه کرده و سپس با تایید مشتری در کوتاه ترین زمان محصولات مورد نیاز را با بالاترین کیفیت تولید می کند.

مهمترین رکن یک قفسه هایپرمارکتی خوب و باکیفیت، این است. که بتواند حتی سنگین ترین لوازم را هم در خود جای دهد. به همین سبب، شرکت صنایع فلزی عدل با ساخت قفسه‌های از بهترین متریال، خرید مطلوب را برای شما راحت‌تر می‌کند. این نیاز هر فروشنده‌ای‌ ست که



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران