قفسه راک در ورامین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Rock shelf-1
Rock shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



تالاب بند علی‌خان از دیدنی‌های طبیعی ورامین محسوب می‌شود. این تالاب زیبا در کیلومتری شهرستان ورامین در دل میان کویری وارمین قرار دارد. تالاب بند علی خان ورامین هرساله مقصد پرندگان مهاجری بسیاری مانند خـوتکا، غاز، دُرنا چنگر و اردک سرسبز است.. این تالاب در ماه‌ها گرم سال مانند تیر و مرداد به صورت باتلاق در‌آمده و تقریبا خشک می‌شود؛ اما در سایر ماه‌های سال پرآب شده و میزبان پرندگان مهاجر است..

در شهرستان ورامین به‌عنوان یکی از شهرهای قدیمی و متمدن نیز غذاهای سنتی زیادی وجود دارد که قدمت برخی از آن‌ها به سال‌های گذشته برمی‌گردد. گوجه‌فرنگی که یکی از محصولات کشاورزی شهرستان ورامین است.، جایگاه ویژه‌ای در میان غذاهای اصیل این شهرستان دارد. به‌عنوان مثال می‌توان از

سبک معماری برج علاءالدین بسیار خاص و زیبا است. و بنای اصلی بسیار مشابه گنبد کاووس می‌باشد. برج در حدود متر ارتفاع دارد و از دو قسمت اصلی (بدنه‌ای مدور با بلندای متر) و گنبدی با ارتفاع ۵ متر  که بر روی بدنه قرار می‌گیرد، به‌وجود آمده است..


شرکت راک در مرداد ماه  سال با راه اندازی یک کارگاه کوچک نفره فعالیت خود را آغاز کرد. جناب آقای مهندس شاملو و یکی از دوستان قدیمی ایشان از بنیان گذاران اولیه شرکت راک بودند. اولین محصول تولیدی شرکت، قفسه مشبک بود که در ادامه با توجه به توانمندیهای روز افزون شرکت و افزایش دانش و تجربه صاحبان آن، تولید سایر محصولات نیز در دستور کار قرار گرفت.

مجموعه پرشین راک با حذف تمامی واسطه ها و ارتباط مستقیم با مصرف کننده توانسته به صرفه ترین قیمت نهایی محصول را در اختیار مشاری خود قرار دهد و همین امر سبب شده است. تا شما مشتریان عزیز هزینه بدون پرداحت هزینه به واسطه ها محصول خود را تهیه کنید.

با توجه به گسترش مراکز تجاری و به منظور رفع نیاز برندهای جدید، &#;راک&#; طراحی و تولید مبلمان و دکوراسیون فروشگاهی را تحت برند RTCO آغاز نمود. در همین سال شرکت موفق به دریافت تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان گردید و  بعنوان واحد نمونه صنعتی است.ان تهران انتخاب شد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ورامین