قفسه راک سنگین در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Heavy duty rock rack-1
Heavy duty rock rack-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


به طور کلی سیستم قفسه بندی فلزی ایزی راک را میتوان عضوی از سیستم قفسه بندی پانل راک عنوان کرد که با داشتن شکل طراحی و مشخصات آن،میتوان نوعی سیستم جایگزین قفسه های راک با قیمت پایینتر و صرفه اقتصادی معرفی کرد.(البته باید به نوع محصول مورد است.فاده در قفسه ها توجه کرد که مناسب تحمل وزنی سیستم قفسه بندی شما باشد.)

شک نداریم که از ابتدای تاریخ بشریت و ابداع بنگاه‌های صنعتی بزرگ، نقش ست قفسه راک سنگین در اکثر کسب و کارها پر رنگ بوده و مزایای بسیاری دارد. قفسه ها در زندگی امروز اهمیت زیادی دارند پس باید در انتخاب نوع مناسب آن ها دقت فراوانی داشته باشیم.

در فروشگاه های زنجیره ای قفسه بندی یکی از اولین اصول در چیدمان فروشگاه است. که باعث جلب نظر مشتری خواهد شد. اگر دقت کرد باشید در فروشگاه های زنجیره ای قفسه ها به صورت لاین هایی بزرگ و جادار برای چیدمان محصول و البته رفت و آمد مشتریان ایجاد می گردد. باید دقت داشت که در نحوه قفسه بندی فروشگاه به نوع محصول و همچنین فضای رفت و آمد مشتریان توجه لازم شود. برای خرید بهترین قفسه های فروشگاههای زنجیره ابتدا نوع محصول خود را در نظر بگیرید و از میان انبوه مدل های قفسه های فروشگاهی اقدام به خرید قفسه مورد نظر خود نمایید. از بهترین قفسه فروشگاه می توان به قفسه فلزی فروشگاه زنجیره ای اشاره نمود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان