قفسه فلزی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, مشاوره و اجرا )

metal shelf-1
metal shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


یکی از مسائل مهمی که در انبارها برای جابجایی مواد و کالا باید در نظر گرفته شود، انتخاب مناسب ظروف نگهداری مواد و کالا است.. ظروف نگهداری مواد و کالا معمولا برای محافظت از کالاها در برابر آسیب های ناشی از جابجایی و حمل بکار می رود.  این نوع سیستم دارای انواع پالت  می باشد که کمک بسیار زیادی در نگهداری و حمل و نقل کالاها می‌کند. برخی از محصولات نیز پس از قرارگیری در پالت بر روی قفسه های فلزی قرار می گیرند.

 چه به قفسه‌ صنعتی انبار یا قفسه‌بندی اداری برای تجارت خود نیاز داشته باشید، یا به قفسه‌های ذخیره‌سازی قابل اعتماد برای گاراژ، سوله یا کارگاه نیاز داشته باشید، میتوانید از طریق  مجموعه  پرشین راک برای انجام طراحی و تولید محصول مورد نظرتان اقدام کنید.

 ممکن است. قفسه پرچ بدون پیچ و مهره را سفارش داده باشید و مونتاژ آن را آسان تر کرده باشید. قفسه پرچ بدون پیچ و مهره می تواند تا پوند را تحمل کند. ترکیب قفسه بندی تک پرچ و دو پرچ دارای یک تیر متقاطع است. که توسط دو یا چهار پرچ محکم می شود. پرچ تکی می تواند پوند را تحمل کند، اما پرچ دوتایی وزن را بیش از دو برابر می کند. به دلیل چهار پرچ و تیر متقاطع، پوند را تحمل می کند. گاهی اوقات داشتن محصولی با وزن سبک تر در فضای بزرگتر به وزن سنگین در یک قفسه ترجیح داده می شود - دلیل دیگری که چرا قفسه های فلزی همه کاره هستند - شما یک انتخاب دارید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان