قفسه راک سنگین در پردیس ( فروش, مشاوره و اجرا )

Heavy duty rock rack-1
Heavy duty rock rack-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه

با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 

در سرشماری سال ، شهر پردیس تنها نفر جمعیت‌ رو در خودش جای داده بود. بعد از گذشت سال و در سال ، جمعیت این شهر به نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب میشه. اما رشد جمعیت شهر پردیس همین جا متوقف نشد. سال جمعیتش به نفر رسید تا باعث بشه، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران داشته باشن و این شهر، بیشترین رشد خودش‌ رو تجربه کنه.


این سیستم قفسه بندی از جمله سیستم هایی میباشد که جابجایی بار در آن بوسیله نیروی انسانی انجام میشود.همچنین میتوان با بالاتربردن ارتفاع قفسه ها، از لیفتراک و نردبان صنعتی برای جابجایی، گذاشتن و برداشتن محصولات است.فاده کرد.

در فروشگاه های زنجیره ای قفسه بندی یکی از اولین اصول در چیدمان فروشگاه است. که باعث جلب نظر مشتری خواهد شد. اگر دقت کرد باشید در فروشگاه های زنجیره ای قفسه ها به صورت لاین هایی بزرگ و جادار برای چیدمان محصول و البته رفت و آمد مشتریان ایجاد می گردد. باید دقت داشت که در نحوه قفسه بندی فروشگاه به نوع محصول و همچنین فضای رفت و آمد مشتریان توجه لازم شود. برای خرید بهترین قفسه های فروشگاههای زنجیره ابتدا نوع محصول خود را در نظر بگیرید و از میان انبوه مدل های قفسه های فروشگاهی اقدام به خرید قفسه مورد نظر خود نمایید. از بهترین قفسه فروشگاه می توان به قفسه فلزی فروشگاه زنجیره ای اشاره نمود.

شرکت تک قفسه دارای کارشناسان ماهر و با تجربه ای است. که انواع خدمات را در زمینه خرید، اطلاع از قیمت قفسه فروشگاهی، نحوه ثبت سفارش و… به مشتریان ارائه می دهند. افراد و مشتریان هم می توانند برای سفارش قفسه های مورد نیاز خود، به سایت این شرکت مراجعه نموده و از قیمت محصولات مطلع شوند. همچنین می توانند بعد از مطلع شدن از قیمت آن ها، به صورت آنلاین محصولات را سفارش دهند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در پردیس