قفسه فلزی در پردیس ( فروش, مشاوره و اجرا )

metal shelf-1
metal shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!

در کل، در فازهایی با شرایط ایده آل‌تر و امکانات بیشتر، مثل فاز ، و پردیس، قیمت آپارتمان بیشتر است.. هر چند که در فازهای ، ، و واحدهایی با متراژ کمتر و قیمت مناسب‌تر میشه یافت و نیاز تمام طیف متقاضیان مسکن در پردیس‌ رو برآورده کرد.

در سرشماری سال ، شهر پردیس تنها نفر جمعیت‌ رو در خودش جای داده بود. بعد از گذشت سال و در سال ، جمعیت این شهر به نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب میشه. اما رشد جمعیت شهر پردیس همین جا متوقف نشد. سال جمعیتش به نفر رسید تا باعث بشه، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران داشته باشن و این شهر، بیشترین رشد خودش‌ رو تجربه کنه.


 چه به قفسه‌ صنعتی انبار یا قفسه‌بندی اداری برای تجارت خود نیاز داشته باشید، یا به قفسه‌های ذخیره‌سازی قابل اعتماد برای گاراژ، سوله یا کارگاه نیاز داشته باشید، میتوانید از طریق  مجموعه  پرشین راک برای انجام طراحی و تولید محصول مورد نظرتان اقدام کنید.

اگر تجارت یا انبار شما از پالت یا سایر وسایل بزرگ است.فاده می کند ، ممکن است. بخواهید به سیستم های قفسه پالت نگاه کنید. سیستم های قفسه بندی پالت سیستم های بزرگ و سنگین قفسه بندی صنعتی هستند که هم در طول و هم در ارتفاع طراحی شده اند تا پالت های بالابر چنگال و اقلامی که روی آنها قرار می گیرد ذخیره شوند. قفسه های پالت امکان ذخیره آسان و سریع پالت را به گونه ای فراهم می کنند که پتانسیل ذخیره سازی را به حداکثر می رساند.

آیا تاکنون از خود پرسیده اید که چرا قفسه بندی فلزی اهمیت دارد؟ امروزه در عصر تکنولوژی، هر وسیله ای برای حل مسئله و مشکلی ساخته شده است.. مثلا برای برقراری ارتباط از راه دور، تلفن همراه؛ برای مسئله حمل و نقل و جابجایی، ماشین و سایر وسایل حمل و نقل و نیز برای مشکل کمبود فضا نیز سیستم های 



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در پردیس