قفسه راک سنگین در چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Heavy duty rock rack-1
Heavy duty rock rack-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



گروه ملک آسمان ( دکتر ملک ) فعال در زمینه خرید و فروش و رهن و اجاره انواع کارگاه، سوله، انبار و آپارتمان و اماکن تجاری و خانه های ویلایی است. و با دارا بودن کادری مجرب و تیم های مهندسی و اجرا و بازسازی آماده همکاری برای مشارکت در ساخت و مشاوره برای سرمایه گذاری است.. این گروه دارای دفتر اختصای معلاملات برای افزایش اعتماد شما مشتریان است..

چهاردانگه شهری است. در است.ان تهران ایران که زیر مجموعه شهرستان اسلامشهر قرار دارد. این شهر در حد فاصل بزرگراه تهران-ساوه و بزرگراه تهران-قم واقع شده است.. در شرق و شمال شرقی چهاردانگه مناطق و شهرداری تهران قرار گرفته است.. بخش جنوب و جنوب شرقی این شهر توسط دهستان خلازیر محدود شده است.. در غرب چهاردانگه شهر اسلامشهر و دهستان بهرام آباد قرار دارد. بخش شمال و شمال غرب این شهر را نیز دهستان فیروز بهرام و روستای شمس آباد پوشش داده است..

شرکت‌ها و صنایع منطقه چهار دانگه عبارت‌اند از: خودروسازی (ایران‌خودرو دیزل)، شرکت لوله و پروفیل (سدید)، شرکت کیان‌تایر، شرکت لوله و ماشین‌سازی، شرکت بوتان، ماشین آلات، ابزار و محصولات فلزی نساجی و پوشاک، ترابری، انبارداری، تعمیر وسایل نقلیه و عمده‌فروشی، سینجر گاز، رب ستایش، شهرک صنعتی شهر چهاردانگه.


شک نداریم که از ابتدای تاریخ بشریت و ابداع بنگاه‌های صنعتی بزرگ، نقش ست قفسه راک سنگین در اکثر کسب و کارها پر رنگ بوده و مزایای بسیاری دارد. قفسه ها در زندگی امروز اهمیت زیادی دارند پس باید در انتخاب نوع مناسب آن ها دقت فراوانی داشته باشیم.

این سیستم قفسه بندی از جمله سیستم هایی میباشد که جابجایی بار در آن بوسیله نیروی انسانی انجام میشود.همچنین میتوان با بالاتربردن ارتفاع قفسه ها، از لیفتراک و نردبان صنعتی برای جابجایی، گذاشتن و برداشتن محصولات است.فاده کرد.

راک فلز تولید کننده و مجری انواع قفسه فروشگاهی ، همچون قفسه فروشگاهی کیکی ، قفسه فروشگاهی یکطرفه ، فقسه فروشگاهی دیواری ، قفسه فروشگاهی نیم گرد انتهایی ، قفسه فروشگاهی خود ایستا ، قفسه آجیل ، قفسه حبوبات و قفسه هایپری  میباشد .



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در چهاردانگه