قفسه سوپرمارکتی در چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Supermarket shelf-1
Supermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



تولیدکننده و فروشنده همواره فروش بیشتر و سود کمتر را در این نوع بازارها به فروش کمتر و سود بیشتر ترجیح می دهند. بدین ترتیب با فروش بیشتر باعث رونق کسب و کار خود شده و جدای از کسب اعتبار نزد تأمین کنندگان کالای خود، پیش خریداران نیز خوش‌نام خواهند شد.

یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.

یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.


ما بر این باوریم كه با تعامل متقابل با مشتریان، قادریم خواسته آنها را به بهترین نحو عملی نماییم. پس از مشورت و نظر خواهی از مشتریان، گروه طراحی و مهندسی نتایج مطلوب ممكن را آماده ارائه به مشتریان می كنند كه این نتایج وجه تمایز ما با دیگر رقباست. مشتریان قفسه فروشگاهی ما شامل بسیاری از برندهای بزرگ و معتبر در زمینه فروشگاه های زنجیره ای، هایپر مارکت ها و سوپرمارکتها هستند كه تمامی آنها بر كیفیت بالا و طراحی منحصر به فرد محصولات ما تكیه دارند.

استفاده از سیستم قفسه بندی مغازه مزایای متعددی برای کسب و کار شما به همراه خواهد داشت. دسترسی راحت به کالاها توسط مشتریان، چیدمان مرتب و منظم اجناس در قفسه ها و فراهم آوردن فضای بهینه جهت ذخیره سازی محصولات برخی از این مزایا هستند. شرکت رادان صنعت شرق با داشتن سابقه ای در حدود دو دهه تولیدکننده انواع تجهیزات قفسه بندی فروشگاه از جمله قفسه مغازه می باشد.

شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق با داشتن تجربه بیش از دو دهه فعالیت در زمینه تولید انواع قفسه، توانسته تجهیزات هایپرمارکتی با است.انداردهای روز اروپا و کیفیتی بالا را عرضه نماید. هدف اصلی این شرکت تولیدی علاوه بر حفظ و ارتقا کیفیت محصولات قفسه بندی خود، ایجاد روابط متقابل پایدار و مشتری مداری در جهت توسعه کسب و کار می باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در چهاردانگه