قفسه سوپرمارکتی در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Supermarket shelf-1
Supermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)

&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)


شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق با داشتن تجربه بیش از دو دهه فعالیت در زمینه تولید انواع قفسه، توانسته تجهیزات هایپرمارکتی با است.انداردهای روز اروپا و کیفیتی بالا را عرضه نماید. هدف اصلی این شرکت تولیدی علاوه بر حفظ و ارتقا کیفیت محصولات قفسه بندی خود، ایجاد روابط متقابل پایدار و مشتری مداری در جهت توسعه کسب و کار می باشد.

این امر مشتریان را مجبور می‌کند تا برای رسیدن به موارد پرمصرفی مثل، شیر، ماکارونی یا … از کنار همه موارد کم مصرفی که در قفسه‌های جلویی فروشگاه هستند عبور کنند. شما متوجه خواهید شد که مشتریان در طول مسیرشان همیشه یک یا دو مورد اضافی را که فراموش کرده بودند و یا از وجود آن بی اطلاع بودند، انتخاب می‌کنند.

یکی از بخش های که باید در طراحی دکوراسیون داخلی در نظر گرفته شود، محل قرارگیری یخچال سوپرمارکت است. که در آن انواع محصولاتی که جهت نگهداری نیاز به فضای سرد دارند، قرار میگیرد. محلی که یخچال هایپرمارکت قرار داده می شود باید در دسترس مشتریان نیز باشد تا بتوانند محصولات مد نظر خود را به راحتی انتخاب کنند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه