قفسه فروشگاهی در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Store shelf-1
Store shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



به طور کلی می‌توان گفت همه فاز‌های این شهر از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند، مدارس، مراکز آموزشی در زمینه‌های مختلف، مغازه‌ها و واحدهای تجاری و فروشگاهی مختلف جهت تأمین همه نیازهای زندگی شهروندان، مراکز تجاری، درمانی، ورزشی و همچنین چندین مسجد و حسینیه برای شهروندان ساخته شده است.. در ضمن انواع مشاغل و فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون در داخل شهر جدید اندیشه، مشغول به فعالیت هستند و به طور معمول برای رفع اکثر نیازهای روزمره، نیازی به خروج از شهر اندیشه برایتان وجود نخواهد داشت.

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)

این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..


همچنین با توجه به افزایش چشمگیر فروشگاه ها و هایپرمارکت های کوچک و بزرگ در کشور، نیاز مبرمی به است.فاده از سیستم های قفسه فروشگاهی دیده می شود که در بخش دیگری از محصولات رادان صنعت شرق که مرتبط با این مدل قفسه ها می باشد، تولیدات و محصولات معرفی گردیده است..

پروژه قفسه بندی سازمان میادین تهران که از نوع قفسه فروشگاهی می باشد در سال توسط شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق اجرا گردیده است.. این پروژه قفسه بندی فروشگاهی با است.فاده از بهترین نوع قفسه در سیستم قفسه فروشگاهی انجام و تحویل گردیده است. و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق بعنوان تولیدکننده برتر ایران در زمینه های مختلف قفسه بندی، قفسه فروشگاهی، قفسه انبار و انواع دیگر قفسه با است.اندارد های روز اروپا میتواند بهترین انتخاب برای ارائه سیستم های متنوع قفسه بندی به شما عزیزان باشد.

ما بهترین را برای شما میخواهیم پس همواره در تلاشیم تا در این عرصه خود را به روز نگه داریم و با مشاوره کارشناسانمان بهترین نتیجه را برای مصارف شما فراهم آوریم. همچنین در صورت تمایل میتوانید با اعضای تیم فروش تک قفسه به شماره  - تماس بگیرید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه