قفسه سوپرمارکتی در شهرک صنعتی قرچک ( فروش, مشاوره و اجرا )

Supermarket shelf-1
Supermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


ما بر این باوریم كه با تعامل متقابل با مشتریان، قادریم خواسته آنها را به بهترین نحو عملی نماییم. پس از مشورت و نظر خواهی از مشتریان، گروه طراحی و مهندسی نتایج مطلوب ممكن را آماده ارائه به مشتریان می كنند كه این نتایج وجه تمایز ما با دیگر رقباست. مشتریان قفسه فروشگاهی ما شامل بسیاری از برندهای بزرگ و معتبر در زمینه فروشگاه های زنجیره ای، هایپر مارکت ها و سوپرمارکتها هستند كه تمامی آنها بر كیفیت بالا و طراحی منحصر به فرد محصولات ما تكیه دارند.

این نوع قفسه ها با تنوع رنگی، قابلیت تنظیم طبقات، قابلیت گذاشتن سبد در طبقات، تنظیم ارتفاع، قابلیت افزایش مقاومت کفی ها، نصب نرده برای جلوگیری از ریزش محصولات مطابق با سلایق مشتریان قابل سفارش می باشد. قفسه بندی ها را می توانیم از منظر کسب و کاری که در آن از قفسه است.فاده می شود نیز دسته بندی کنیم.

در هر زمان از سال محصولات فصلی را در قسمت های جلویی فروشگاه خود قرار دهید. در غیر این صورت محصولات، حتی تا بعد از فصل فروش آن‌ها باقی مانده و شما چاره‌ای جز کاهش قیمت برای فروش آن‌ها نخواهید داشت. حالت بدتر این که، مجبور شوید همه را دور بیندازید؛ بنابراین بهترین کار، نگه داشتن آن در قسمت جلویی فروشگاه برای فروش بهتر آن‌هاست.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک