قفسه فلزی در شهرک صنعتی قرچک ( فروش, مشاوره و اجرا )

metal shelf-1
metal shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


با است.فاده از قفسه فلزی ، می توانید یک انبار با اندازه متوسط ​​یا محیط ذخیره سازی را به یک سیستم ذخیره سازی کارآمد و موثر تبدیل کنید. این حتی می تواند به معنای تفاوت بین نیاز به گسترش در ساختمان دیگر برای ذخیره سازی یا عدم وجود باشد. با وجود چنین مبلغی در خط ، تهیه نوع مناسب قفسه بندی برای کار مهم است..

قفسه بندی فروشگاهی به دلیل دارا بودن رنگ و شکل زیبا، مناسب برای است.فاده در فروشگاه ها، سوپر مارکت ها و  مراکز خرده فروشی است.. علاوه بر موارد بیان شده، گاهی از این قفسه فلزی در مراکزی که فروش به صورت عمده انجام می گیرد نیز است.فاده خواهد شد.

اگرچه قفسه های پیچدار زیبا نیستند ، اما این نوع قفسه یکی از مطمئن ترین ، با دوام ترین و راحت ترین نوع قفسه های صنعتی است.. همچنین به عنوان قفسه های پیچ دار کمتر شناخته می شود ، قفسه های پرچ از مجموعه ای از پرچ های به هم پیوسته و گرانش برای ایجاد بستری برای مواد است.فاده می کند. پرچ ها روی قفسه چسبانده می شوند و به شکاف های از پیش ساخته شده در قاب قفسه می چسبند. تنها چیزی که نیاز است. چند ضربه چکش لاستیکی است. و در جای خود قفل می شوند. جاذبه بقیه کارها را انجام می دهد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک