قفسه سوپرمارکتی در قرچک ( فروش, مشاوره و اجرا )

Supermarket shelf-1
Supermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



یکی از دلایل رشد جمعیت در قرچک علاوه بر نزدیکی به تهران و پایین‌تر بودن قیمت مسکن، خاک مرغوب این شهرستان است.. در سال‌هایی که تهران در امر شهرک سازی و ساخت و ساز، گوی رقابت را از سایر شهرهای ایران می‌ربود، نیاز به آجرهای فشاری و مصالح ساختمانی بیش از بیش احساس می‌شد. قرچک با داشتن خاک مناسب و کوره پزخانه‌ها میزبان کارگران فصلی از سرتاسر کشور شد. به طوری که اقوام مختلف كرد، آذری و ترك، عرب، بلوچ، شمالی، خراسانی و افغان (مهاجران افغانستان) در این شهر زندگی جدیدی را آغاز نمودند.

شهر قرچک، از محله های مختلفی تشکیل شده است. که هر کدام از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی متفاوت هستند. اما در مجموع باید بگوییم که امکانات رفاهی و تفریحی قرچک تهران، مطلوب است.. زیرا در سال های اخیر و با رشد جوامع شهری در است.ان تهران، هر یک از محله ها و شهرستان های تابع تهران نیز رشد کرده اند و از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی و فرهنگی، فوق العاده هستند.

کشف بسیاری از کوره‌های متعدد تولید سفال و نیز پیدا شدن چرخ سفالگری با است.وانه ای از شاخ حیوانات در تپه پردیس قرچک متعلق به دوره سیلک دو، هزاره پنجم پیش از میلاد جامعه باستان‌شناسی فلات مرکزی را با اسرار بسیاری از زندگی آن دوران روبرو کرد.


یکی از مهمترین ارکان یک فروشگاه قفسه های آن می باشد .توجه به چیدمان و است.فاده بهینه از فضا ،کیفیت و است.قامت قفسه ها در عین زیبایی از جمله عواملی است. که فروشگاه شما از دیگران متمایز می نماید .این مجموعه متناسب با هر فروشگاه ابتدا چیدمانی سه بعدی برای ادراک بهتر تهیه کرده و سپس با تایید مشتری در کوتاه ترین زمان محصولات مورد نیاز را با بالاترین کیفیت تولید می کند.

گروه صنعتی عالی صنعت با بهره گیری از دانش روز دنیا و دارا بودن کادر فنی و متخصص با کمترین هزینه و در کمترین زمان نسبت به تحویل سفارشات شما مشتریان محترم اقدام می نماید. عالی صنعت با اتکا به تجربه علمی و عملی ساله خود در تولید صنایع قفسه بندی انبار و ملزومات فروشگاه با افزایش ظرفیت توان تولیدی و همچنین عرضه محصولات متنوع و جدید سهم شایسته ای از بازار داخلی را به خود اختصاص داده است.. و در حال اقدام جهت صادرات به خارج از کشور هستیم لازم به ذکر است. که این گروه صنعتی از چند سال گذشته خود را مجهز به ماشین آلات پیشرفته صنعتی نموده است. و همچنین از نیروی کار متخصص بهره میگیرد و لازم به ذکر است. که این گروه صنعتی در تمام نقاط ایران در اسرع وقت جهت ارائه خدمات به هم میهنان عزیز آماده میباشد .

داشتن یک مغازه سوپرمارکت یکی از پر درآمدترین و سودآورترین سرمایه گذاری هایی است. که میتوانید داشته باشید. در این سرمایه گذاری پرسود که در میان مشاغل آزاد کمترین ریسک را دارد، داشتن قفسه بندی مناسب سوپرمارکت بسیار اهمیت دارد. چراکه مغازه هایی که معمولا برای راه اندازی یک سوپرمارکت در نظر گرفته میشوند، خیلی بزرگ نیستند. به خصوص اگر بودجه ای محدود داشته باشید و بخواهید با کمترین هزینه بیشترین سودآوری را از مغازه خود داشته باشید. برای راه اندازی یک سوپر مارکت موفق با کمترین هزینه با ما همراه باشید. قفسه بندی سوپر مارکت یکی از پرمصرف ترین انواع قفسه بندی در میان تجهیزات فروشگاهی به حساب می اید. ما در



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در قرچک