قفسه فروشگاهی در قرچک ( فروش, مشاوره و اجرا )

Store shelf-1
Store shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



آب و هوا و ترافیک قرچک تهران، تفاوت چندانی با خود شهر تهران ندارد. البته به دلیل اینکه قرچک، در خارج از بافت پایتخت واقع شده است.، از لحاظ کیفیت آب و هوا کمی بهتر از شهر تهران است.. آب و هوای شهر قرچک، بیابانی و خشک است. و به همین دلیل در فصل های گرم سال، گرمای شدیدتری نسبت به تهران دارد. همچنین، در روزهای سرد سال، سرمای قرچک، خشک و است.خوان سوز است.! 

امکانات رفاهی ارائه شده در قرچک، این شهر را به یکی از بهترین شهرستان های است.ان تهران تبدیل کرده است.. این شهر به دلیل قرار گرفتن در حومه تهران و ارزان‌ بودن مسکن در آن نسبت به تهران، جمعیت قابل توجهی را در خود جای داده است.. از این رو، آشنایی با قرچک تهران به شما کمک خواهد تا بتوانید، در بهترین محله های این شهر، خانه یا ملک مورد علاقه خود را خریداری یا رهن و اجاره کنید.

به لطف زحمات شهرداری قرچک و ساخت خیابان ها و بلوارهای عریض در معابر اصلی شهر، ترافیک قرچک مطلوب است.. اگرچه باز هم در ساعاتی از روز، به خصوص ساعات اولیه صبح، نزدیک غروب و ساعات پرتردد شاهد ترافیک در محله های مختلف قرچک خواهید بود.


شرکت دژپاد، یکی از شرکت های مطرح و با سابقه در طراحی، تولید، فروش و نصب قفسه های فلزی بوده و با تجربه شصت ساله در این حوزه فعالیت دارد. این که از بنیانگذاران سیستم انبار در کشور است.، قفسه بندی در کیفیت بالا و طراحی مهندسی شده را در دستور کار داشته و قفسه فلزی و تجهیزات فروشگاهی را با بهره مندی از تجهیزات فنی و مهندسی شده روز دنیا طراحی و عرضه نموده است.. می توانید قفسه های ساده مشبک را در محصولات این شرکت تهیه کنید. در عین حال، تجهیز قفسه های بزرگترین انبارهای تمام اتوماتیک در صنایع بزرگ نیز از توانایی های این برند معتبر می باشد.

پروژه قفسه بندی پالت راک شرکت تامین کالای قائم که از نوع قفسه پالت راک میباشد توسط شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق اجرا گردیده است.. این پروژه قفسه بندی پالت راک با است.فاده از بهترین نوع قفسه در سیستم قفسه انبار انجام و تحویل گردیده است. و از کیفیت بالایی برخوردار میباشد. شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق بعنوان تولیدکننده برتر ایران در زمینه های مختلف قفسه بندی، قفسه فروشگاهی، قفسه انبار و قفسه بندی پالت راک انواع دیگر قفسه با است.اندارد های روز اروپا میتواند بهترین انتخاب برای ارائه سیستم های متنوع قفسه بندی به شما عزیزان باشد.

رادان صنعت شرق با پشتکاری بیش از یک دهه پر افتخار در صنعت ایران و بعنوان برترین تولیدکننده انواع مختلف قفسه همچون قفسه انبار، قفسه فروشگاهی و با داشتن کادری مجرب در بخش سیستم های قفسه بندی آماده ارائه خدمات به کلیه مشتریان می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید قفسه و فروش قفسه و همچنین سیستم های قفسه و قفسه بندی میتوانید با همکاران واحد فروش رادان صنعت شرق در ارتباط باشید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در قرچک