مشاوره و اجرا ذوب و ریخته گری در تهران

Melting and casting-1
Melting and casting-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جریان‌های هوایی، اثرگذاری زیادی در آب‌وهوای تهران دارند. وزش باد غالب از سمت غرب سبب می‌شود که غرب شهر همواره در معرض هوای تازه قرار گیرد؛ با وجود اینکه این باد دود و آلودگی نواحی صنعتی غرب را به همراه می‌آورد، وزش شدید آن می‌تواند هوای آلوده را از شهر تهران بیرون ببرد.

شهرداری تهران با چالش‌هایی نیز مواجهه است. از آن جمله در زمینه رفع مشکل‌های شهری اعم از ترافیکی و زیست‌محیطی و نیز فساد در بخش‌هایی از این نهاد شهری موضوع‌هایی‌ست که کم و بیش مورد توجه رسانه‌ها و افکار عمومی قرار گرفته‌است.

طبق آمار سال ، ردیف مسکن، آب، برق و گاز، با سهمی معادل / درصد، بیشترین سهم از متوسط هزینهٔ ناخالص یک خانوار ساکن تهران را به خود اختصاص داده‌است؛ پس از آن نیز ردیف خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها با سهم ۵/ درصدی قرار دارد.


یکی از روش های تولید ، ریخته گری است.. ما با این روش می توانیم قطعات یا محصولات یا خدمات خود را ارائه کنیم اعم از وسایل تزیینی ، ظروف غذایی ، ساختمان سازی ، صنایع نظامی ، صنایع ماشین سازی ، صنایع فیلم سازی ، زیورآلات و&#; مورد است.فاده قرار می گیرد.

اولین اشیای کشف شده به صورت الیاژی از مس و ارسنیک (حدود درصد) بوده است..این الیاژ که مصرف عمومی داشت همزمان باخاور نزدیک در اروپا به خصوص انگلستان نیز مورد است.فاده قرار گرفت. موضوع مهم این دوره پی بردن به تاثیر قلع بر خواص مس است. که باعث افزایش است.حکام و سختی ان میشود.این موضوع هنوز در پرده ابهام است. زیرا نه سنگ معدن مس حاوی قلع بوده است. و نه اینکه معادن مس و قلع نزدیک هم قرار دارند که الیاژ شدن انها به طور اتفاقی امکان پذیر باشد.

ریخته‌ گری با توجه به مجموعه تجهیزاتی که در قالب گیری موثر هستند شامل موارد زیر می‌شود: ریخته‌گری در قالب ماسه ‌ای ، ریخته‌گری دقیق ، ریخته‌گری در قالب فلزی و با فشار کم ، دیزاماتیک ، ریخته‌گری در قالب فلزی و با فشار بالا ، ریخته‌گری به روش ریژه (قالب‌های فلزی) ، ریخته‌گری در قالب‌های کوبشی و غیره. هر یک از موارد فوق دارای کاربردی است.، که با توجه به میزان تولید قطعه، کیفیت مورد نظر آن، ابعاد و جنس قالب، از هر یک از این روشها است.فاده می‌شود



( مشاوره و اجرا ) های دیگر